  • Data: 2010-01-14 18:29:22
    Temat: Re: silikon vs w/o silikon w siedzeniu
    Od: Igor K <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 11, 6:06 pm, dr_lukasz <l...@g...com> wrote:

    > Dzięki, słyszałem o tym, ale myślę że i tak będzie bardziej miekkie
    > niż siedzenia w nowym Bandicie.
    > Zastanawiam się czy te siedziska nie są wtedy za miekkie, Stąd pytanie
    > do osoby która czegoś takiego używa. W polsce taka wkładka przy
    > renowacji siedzenia nie jest droga około 80zł/za siedzenie.

    Mozesz podac jakies konkretne informacje gdzie takie wkladki mozna
    dostac i wszyc?
    Swego czasu sam interesowalem sie tematem i nigdzie takiego bajeru
    znalezc nie moglem - juz nawet zastanawialem sie czy implantow
    powaznie tam nie wsadzic ale to bylby chyba kiepasny pomysl. Czekam na
    info

    Pozdro
    Igor K
    B12,5