  • 11. Data: 2010-03-25 23:37:00
    Temat: Re: siemens gigaset as28h - zmienia godzin
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-26 00:31, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ma.

    Tak mi się skojarzyło: za CLIP w Gigasetach odpowiada baza (bo wszystkie
    słuchawki Gigaseta od kilkunastu lat potrafią w CLIPie), a za ustawienie
    czasu? I baza i słuchawka? Sama słuchawka?

  • 12. Data: 2010-03-26 08:22:26
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 25 Mar 2010 15:46:49 -0700 (PDT), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >Znasz taki, który tego "zjawiska" nie obsłuży?

    Panasonic KX-TSC8PDW - ma taki czas jaki jemu ustawie, a ze ostatnimi
    czasy mu nie ustawialem, wiec jest juz letni z zeszlego lata !!!!

    >a jeszcze gdzieś jest NT bez FSK?

    ale nie w NT i nie na linii cyfrowej, tylko MSN na linii analogowej -
    miec kilka numerow na jednej linii analogowej, ale tylko jedna rozmowa
    w jednym czasie.

    W USA chyba bylo cos takiego jak disting....ringing.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-03-26 15:26:54
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Mar, 09:22, a...@p...pl pisze...
    > Panasonic KX-TSC8PDW - ma taki czas jaki jemu ustawie, a ze ostatnimi
    > czasy mu nie ustawialem, wiec jest juz letni z zeszlego lata !!!!

    pewnie w muzeum telekomunikacji jeszcze coś by się znalazło :)

    ...ale co to ma wspólnego z FSK?

    Ircys

  • 14. Data: 2010-03-26 15:30:19
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Mar, 00:31, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Ma.

    Może to egzemplarz z rzutu gdzie to w papierach stało, że CLIP-a nia
    ma
    (brak standardu w PL) a w rzeczywistości (trochę) to działało?

    Ircys

  • 15. Data: 2010-03-27 11:04:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 25 Mar, 10:00, a...@p...pl pisze...
    > czy tak bylo zawsze, ze standard wysylania CLIP w FSK obslugiwal takze
    > wysylanie aktualnego czasu?

    >Standard CLIP ewoluował i ewoluuje cały czas ale odkąd jest obecny w
    >PL
    >odtąd zawsze wysyłany jest (też) czas.

    > Czy centrale miejskie takze obecnie wysylaja ten czas?

    >Tak

    >No i oczywiscie pozostaje kwestia obslugi tego "zjawiska" przez aparat.

    >Znasz taki, który tego "zjawiska" nie obsłuży?

    Znam. Gigaset 180.

    Kupiony w Szwecji. Nie obsługuje FSK, a jedynie DTMF szwedzki. Nie rozumiem
    dlaczego siemens nie robi aparatów w dwóch standardach tak jak inni, tylko
    na konkretny rynek. Zinstalowałem w Szwecji bramkę voip linksysa i podpiąłem
    pod nia aparat kupiony w Szwecji i użytkowany dotychczas na szwedzkiej
    telefrancy. Przestała funkcjonować identyfikacja. Musiałem w ustawieniach
    bramki zmienić "Caller ID Method:" na "DTMF finland ,sweden".
    Z kolei gigaset kupiony i użytkowany w Polsce nie działa na DTMF. Inne
    aparaty, firm "no name" działają w obydwu standartach. Komu tp rzeszkadza w
    siemensie?

    wiatrak

  • 16. Data: 2010-03-27 14:29:07
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Mar, 12:04, "wiatrak" pisze...

    > Znam. Gigaset 180.
    > Kupiony w Szwecji. Nie obsługuje FSK, a jedynie DTMF szwedzki.

    Przypominam, że mówimy o FSK.
    DTMF to proteza CLIP-a, która wiele parametrów nie obsługuje.

    Ircys

  • 17. Data: 2010-03-29 06:28:17
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    U mnie Panasonic KXTSC7W(telefon analogowy) podłączony do NT1(linia
    ISDN) wyświetlał clip-a ale godz i data się nie ustawiała. Teraz
    podpięty jest do router-bramkę voip Fritz 7170 i czas i data się
    ustawiają. Czyli nie zawsze FSK zawiera informację o godz.