  • Data: 2011-08-05 16:05:28
    Temat: Re: sesje php
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki, właśnie tego potrzebowałem, tylko bardziej szczegółowo, dlatego
    pozwolę sobie na kolejne pytania...

    nie do końca wiem jak działają ciasteczka, ale domyślam się, że przeglądarka
    wysyłając żądanie strony generowanej przez php dodaje do nagłówków jakieś
    dane związane z ciasteczkami... w jaki sposób przeglądarka wie które
    ciasteczko wysłać przy żądaniu wyświetlenia strony?

    rozumiem, że kiedy php przy wykonaniu skryptu php odczyta z nagłówków
    ciasteczko z numerem SID lub z URLa SID to uzaje, że sesja jest
    rozpoczęta... i dalej można postępować jak pisałeś w poście.

    o ile żądania zapisu, odczytu ciasteczka jestem w stanie jakoś pojąć, o tyle
    zupełnie nie rozumiem co i kiedy dodaje SID do URLa? a tego chciałbym u
    siebie użyć.