  • 11. Data: 2011-05-03 16:35:12
    Temat: Re: serwis lcd lg
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > chłopaki nie denerwujcie się, ja mam wielkie plany na przyszłość
    > związane z tą grupą...

    Smerfuś?

    --
    Włodek

  • 12. Data: 2011-05-03 16:50:06
    Od: alex <o...@w...pl>

    > nie ma to jak być durniem, nie chłopaki?

    dobrze że się chociaż przyznajesz

    > jakbym mógł znaleźć to bym głupich pytań nie zadawał...

    skoroś taki mądry: samochód mi się zepsuł, powiedz gdzie mogę go
    naprawić i ile to będzie kosztować

  • 13. Data: 2011-05-03 16:55:29
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > chłopaki nie denerwujcie się, ja mam wielkie plany na przyszłość
    > związane z tą grupą...

    Napisz co padlo , tez mam LG LCD i po 3 latach padl zasilacz a raczej
    kondensatory napuchly po wymianie buaj jak szalony.
    Koszt naprawy to 30zl we wlasnym zakresie oczywista.

  • 14. Data: 2011-05-03 17:04:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Napisz co padlo , tez mam LG LCD i po 3 latach padl zasilacz a raczej
    > kondensatory napuchly po wymianie buaj jak szalony.
    > Koszt naprawy to 30zl we wlasnym zakresie oczywista.

    nic nie działa, lampka zasilania też się nie pali...
    cisza całkowita...
    ale ja raczej nie otworzę tej powalonej obudowy na zatrzaski pewnie...