  • 21. Data: 2007-07-01 02:07:27
    Temat: Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana
    Od: T <...@...invalid>

    http://www.hosteurope.de

    --
    Tomasz

  • 22. Data: 2007-07-01 02:07:38
    Od: T <...@...invalid>

    ?ukasz Pierzchalski pisze:

    > Czego tak naprawd? Wam brakuje?
    > Hmmm na sprz?tow? awarie maj? 4 godziny przy tym servku. To samo na ??cze.
    > A systemowo? Hmm no chyba logiczne ?e je?li bierzesz dedyka to troche znasz
    > sie na systemach i co najwy?ej sam co? zepsujesz a potem siedzieae i p?akaae w
    > trybie Rescue.

    Takie SLA, to daje niby francuska serwerownia. Problem w tym, że pewnych
    rzeczy nie da się załatwić bez kontaktu z klientem. A w tym pośredniczy
    ovh.pl które... nie pracuje w weekendy.

    Sama jakość usług jest naprawdę dobra, miałem tam serwery przez około rok.
    Niestety support dyskwalifikuje całkowicie tę ofertę do powaznych
    zastosowań.

    --
    Tomasz

  • 23. Data: 2007-07-01 02:08:27
    Od: T <...@...invalid>

    Maciej Bogucki pisze:

    > No i dodatkowo maja support tylko w godzinach 8h do 18h wiec jak sie cos
    > popsuje o 18:30 to to 8:00 trzeba czekac az ktos zareaguje. A czasy
    > reakcji maja slace - wiem z doswiadczenia. Do profesjonalnych zastosowan
    > troche sie to slabo nadaje.

    Od 8 do 18 w dni powszednie to jeszcze pół biedy. Gorzej, że nie
    mają żadnego supportu w weekendy.

    --
    Tomasz

  • 24. Data: 2007-07-01 02:09:34
    Od: T <...@...invalid>

    konrad rzentarzewski pisze:

    > a gdzie z cytowanego wyżej wyczytałeś że chodzi o problem systemowy?
    > jak najbardziej sprzętowy (serwery, switche) i być może 4h, ale liczone
    > od 8:00 dnia następnego bo wcześniej po prostu nie masz gdzie zgłosić
    > ticketu.

    ZTCW to jest niby 4h zapewniane przez samą francuską serwerownię.
    Monitorują serwery i sami zabierają się do pracy, jeśli jakiś nie
    odpowiada na pingi (a co, gdy sobie zablokuję?). Tylko wiadomo jak to w
    praktyce może wyglądać w bardziej skomplikowanych przypadkach...

    --
    Tomasz

  • 25. Data: 2007-07-01 12:50:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    http://www.leaseweb.com

    --
    PM

  • 26. Data: 2007-07-01 18:53:34
    Od: T <t...@i...invalid>

    Przemysław Maciuszko pisze:

    > http://www.leaseweb.com

    Do powaznych zastosowań raczej odradzam. Dopłata do supportu 24/7 jest
    bardzo wysoka, a standardowy stoi na dość żenującym poziomie.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 27. Data: 2007-07-14 17:49:57
    Od: "Krzysztof" <z...@w...pl>