  • Data: 2004-08-31 17:26:57
    Temat: Re: serwer darmowej poczty
    Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xyz" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ch2b1p$2ujq$1@mamut.aster.pl...

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > moze mi cos doradzisz w celu unikniecia dziur?

    Widac czytanie ze zrozumieniem to nadal powazny problem naszego
    spoleczenstwa.
    wiec drogi xyz
    grupa pl.internet.polip zajmuje sie problemami dotyczacymi polskiego
    internetu - sa to w wiekszosci przypadkow problemy szerokiego zasiegu - nie
    problemy pojedynczych uzytkownikow - tak dlugoi jak twoj serwer mail nie
    bedzie zaklocal ruchu ogolnopolskiego - bedzie to temat nieodpowiedni w
    stosunku do tego co powinno byc omawiane na tej grupie :P
    Istnieje wiele grup tematycznych typu pl.comp.mail - sa tam ludzie ktorzy z
    pewnoscia Ci pomoga - tymczasem proponuje wyprobowac jak dziala przycisk
    cancel post.

    Dzekuje za uwage.

    --
    Yacho