  • 11. Data: 2009-03-16 09:58:19
    Temat: Re: service manuale APPLE
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Prosilbym.

    I ja też

  • 12. Data: 2009-03-16 14:43:08
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    Użytkownik "Andy" <p...@p...de> napisał w wiadomości
    news:gpk0as$6sq$1@news01.versatel.de...

    > "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> schrieb im Newsbeitrag

    > Jak chcecie to wam to wrzuce na rapida - wazy 1,6 GB
    >
    > Andy

    Bardzo proszę

    i dzięki

  • 13. Data: 2009-03-16 17:36:48
    Od: postat <p...@w...pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    > To sobie wytnij całego Google'a na firewallu i będziesz miał spokój od
    > reklam. A jakie spokojne życie przy okazji przez wyszukiwarki...

    Witam

    A stara zapomniana AltaVista to, pies?

    Pozdrowienia Jarek

    PS. Po czym poznać dziecko Neostrady?
    Odp. Zna tylko Google.

  • 14. Data: 2009-03-17 07:54:42
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    postat pisze:

    > A stara zapomniana AltaVista to, pies?

    Tak, pies. Jakiś czas temu porównywałem dla sportu wyniki wyszukiwania
    Google'a, Altavisty i MSN. Duża ilość zwróconych wyników nie
    odzwierciedlała ich jakości. Najbardziej przydatne linki (akurat w
    tamtym moim teście) zwrócił Google, potem MSN a daleko na końcu stawki
    Altavista. Możliwe, że dla innych poszukiwanych słów kluczowych wyniki
    byłyby inne.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2009-03-17 17:17:33
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Andy pisze:

    > Jak chcecie to wam to wrzuce na rapida - wazy 1,6 GB

    c'mon.

    --
    Psychik