  • Data: 2011-05-09 15:02:09
    Temat: Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Walenciak napisał:

    > a ten wniosek to na podstawie czego? Monitor mogę zrobić sam, o to chodzi.

    Skąd mogłem o tym wiedzieć? Ja bym chyba nie umiał. Trzeba jakąś bańkę
    ze szkła wydmuchać, powietrzę z niej wyssać. Armatę na elektrony w środku
    umieścić. Masa kłopotów.

    > Tylko nie mam niczego co mi dostarczy obraz.

    A nie można samemu zrobić kamery?

    > zgłaszasz się na ochotnika jako darmowy wartownik ?:>

    A ten wniosek na podstawie czego?

    > czyli że działa prawie - do działania bez "w zasadzie" brakuje
    > kamery - źródła obrazu w jakiejs zjadliwej formie.

    Jaki tam jest zamontowany interfejs do kamery.

    > przeklawiaturowalem się, potrzebuję czegoś co mi sfotografuje kawałek
    > świata w danej chwili czasu.

    Na to się zwykle mówi "kamera" (trochę wbrew tradycji języka polskiego).

    > Jaka masz gwarancję że mail dojdzie z punktu A do punktu B w znanym czasie?

    Około 100%. (Czasem się zdarza, że serwer zdubluje mail, ale z drugiej
    strony może również na przykład zabraknąć prądu).

    > to samo tyczy się smsów.

    Trzeba pytać operatora.

    > Pytanie pomocnicze: jaki jest to rząd wielkości?

    Rozsądnie jest przyjąć jakieś 100-200 milisekund.

    --
    Jarek