  • 11. Data: 2010-11-23 11:55:21
    Temat: Re: scigacz - ranking, piora miesiaca
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-23 11:09, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "de Fresz"<d...@N...pl> napisał w wiadomości

    >>> 2. Tytus z fabryki (26)
    >>> 3. Kamil Nowak 'Amil'(26)
    >>> 4. Kuczu(25)

    > Przeciez juz wszystko bylo, szczegolnie tu.

    A o wróbelku znasz ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-11-23 12:04:04
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A o wróbelku znasz ?
    To ten co rozjechal motocykliste??

    Nie.

    Moze i powinienem dac emotke, ale ktos _tu_ powiedzial, ze emotki sa dla emo
    a ja mam dzis szara koszule.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 13. Data: 2010-11-23 12:18:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 12:02, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > To ide po Magnusa.

    Ricewinda ?

    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 14. Data: 2010-11-23 12:35:33
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ricewinda ?
    Ekhem
    Maggus, nie Magnus.
    Swoja sciezka naprawde niezle ciemne piwo.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 15. Data: 2010-11-23 13:13:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 13:35, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Ekhem
    > Maggus, nie Magnus.

    ze zrobiles pomylke w pomylonym napisze na jego czapce! ;)

    pozdr
    newrom weeee are the champions!!!!
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 16. Data: 2010-11-23 13:28:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 23 Nov 2010 10:49:23 +0100, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Kurna, gdzie te czasy gdy "pióra miesiąca" miały po 200+ postów? Coś

    W zeszłym wieku. :-))

    > ostatnio na juznecie marazm zapanował, nie tylko na tej grupie.

    Bo usenet to dla starych pierdzieli jest, no!

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2010-11-23 14:41:42
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > ze zrobiles pomylke w pomylonym napisze na jego czapce! ;)
    Ej on mial na czapce Maggus, a magnus to takie piwo jest.
    Albo kurde nie chwytam zartu :|
    > pozdr
    > newrom weeee are the champions!!!!
    No 5 miejsce zobowiazuje.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 18. Data: 2010-11-23 15:36:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 15:41, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Ej on mial na czapce Maggus, a magnus to takie piwo jest.
    > Albo kurde nie chwytam zartu :|

    za wiki:
    Znak rozpoznawczy - czerwony kapelusz z napisem "Maggus" (poprawnie:
    "Magus").
    A piwa chyba nie pilem, moze sie skusza na magnusa zamiast lubuskiego :)

    > No 5 miejsce zobowiazuje.

    i bedzie lepiej!
    na pewno beeedzie lepiej!
    skanduja kibice.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 19. Data: 2010-11-23 19:50:06
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Znak rozpoznawczy - czerwony kapelusz z napisem "Maggus" (poprawnie:
    > "Magus").
    > A piwa chyba nie pilem, moze sie skusza na magnusa zamiast lubuskiego :)

    A ja jestem zdrajcą i piję niepolskie, budweisera ;)

    > i bedzie lepiej!
    > na pewno beeedzie lepiej!
    > skanduja kibice.

    To ja tu dorzucę takie ntg: w szkole czerwone paski oznaczają
    najlepszych a w ekstraklasie najgorszych - dlatego kibice cracovii
    podczas przegranego ostatnio meczu w stosunku 0:3 wołali z trybun:
    "Jeszcze siedem" :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 20. Data: 2010-11-23 19:54:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 20:50, Wojtek Sobociński pisze:

    > A ja jestem zdrajcą i piję niepolskie, budweisera ;)

    Nie jest zly, ale odkad mam budke z dobrymi polskimi piwami (zamiast
    zywca i innego syfu wielkoprzemyslowego) to wole wypic ciechana,
    lubiskie czy od czasu do czasu koreba :)

    > "Jeszcze siedem" :D

    Kolega pyta czy to ze starwasow ?

    --
    Estrella - do sprzedania