  • Data: 2012-07-05 20:48:45
    Temat: Re: ściema w CV
    Od: "Wojtek B." <i...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jt3e69$mhf$1@inews.gazeta.pl...

    > ok, a jak odrozniasz trolla od chorego psychicznie?

    ...a tam , Troll , chory psychicznie , inwektyw worek i żarcików
    niesmacznych
    a ja tu wiedze tatusia co do synka prawi:
    -Jak to syneczku - pracy nie możesz znaleźć -dyplom z wyróżnieniem ,
    uczelnia dobra ,pół roku siedzisz i nic , przecie to trywialnie proste, ja w
    twoim wieku.... , mówisz że już tyle razy próbowałeś , że mógłbyś Sie na tym
    doktoryzować - przesadzasz - to ja ci pokaże że znajdę pracę w ciągu
    tygodnia , no pokaż ,co tam masz w swoim CV .... ,no nie ... z takim CV ja
    bym cię nawet na sprzątacza nie przyjął. coś trzeba dodać , z większym
    rozmachem , a nie prostackie urodzony , ukończył i jest ... no to powiedz
    co tam umiesz po tych studiach, to wpiszemy , mówisz że tak na prawdę to
    zawodowo nic konkretnego , ale lutować umiesz ? widziałeś tylko na
    praktykach - to jednak coś trzeba pościemniać, znajdziemy w internecie
    ....cienko .. , ....na elektrodę nie ma co iść tam Cię zbanują zanim
    dotkniesz klawiatury , ale jest taka fajna grupa dyskusyjna jak pamiętam -
    pl.misc.elektronika , sami życzliwi ludzie tam siedzą , zobaczysz pomogą

    WB.
    --
    Dla mnie ,nie jest najważniejsze co do mnie mówisz , ale jak to mówisz.