    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sciagacz.pl
    Date: Sun, 19 Dec 2010 22:14:43 +0000 (UTC)
    <b3e5f1176c71dcb47ec4569ffe7edc34$1@grupy.scigacz.pl>
    <iegajq$2e5$1@inews.gazeta.pl>
    <d6be5283e206a0dcf3f8ff7f0e297ef4$1@grupy.scigacz.pl>
    <iehtiu$m6n$1@inews.gazeta.pl> <iehu9s$2cg$1@news.onet.pl>
    <331694d77c26aa6d4d145fa9dae9b110$1@grupy.scigacz.pl>
    <1...@l...googlegroups.com>
    <4142dec3fee7b062576a06c419a48a27$1@grupy.scigacz.pl>
    <4...@l...googlegroups.com>

    lesornapisal

    > To oczywiste, ze ustaliliscie przed instalacja bramki, ze jej
    > istnienie jest czysto biznesowe.
    > Dlatego nie ma bramki do pl.rec.foto.cyfrowa czy pl.misc.militaria

    Bo zakres tematyczny portalu nie obejmuje konstrukcji czołgów i kursów
    fotograficznych. To chyba oczywiste?

    > Nie, nie powinienem. Nie ma znaczenia kto zaczal ale ma znaczenie, kto
    > sie napierdala z precli w kamizelkach w 2OO a mimo to podpina je sobie
    > na strone.

    Myślę, że to ma jednak ogromne znaczenie. Gdy to co próbowałem przekazać,
    w podkreślam - dobrej wierze, było nazywane kłamstwem, żenadą,
    złodziejstwem itd. a sam dowiedziałem się że jestem chujem, chamem, idiotą
    itd to interweniowałeś z pytaniem gdzie jest ten wysoki preclowy poziom.
    Fajnie że widzisz moje, nazwijmy to - braki w cierpliwości do niektórych
    osobników, tymczasem przez całą dyskusję ani razu nie zaapelowałeś do
    różnych Grzyboli aby się opamiętali. Gdy ktoś pluje tu na gościa, jest to
    dozwolone, jak gość zaczyna się bronić, to jest to nie fair? Gdy Grzybol
    nazywał mnie chujem pojawiły się oklaski. To jest fair?

    Dla Twojej wiadomości - nie przypierdalam się do precli. To
    generalizowanie jest nieładne. Przytoczone przeze mnie opinie zawsze
    oznaczałem jako chodzące po branży, niekoniecznie moje. Precle to grupa z
    wadami i pozytywami jak każda inna. Są tu normalni ludzie i jak pokazuje
    ta dyskusja, nieco mniej normalni. Jeśli już się uczepiłem to kilku gości,
    którzy błędnie uznali, że znaleźli sobie chłopca do bicia, który podwinie
    ogonek i ucieknie.

    Już wystarczająco dużo razy w tym wątku tłumaczyłem, czemu mamy czytnik
    precli. Bo to motocyklowa grupa, a portal jest też motocyklowy. Nie
    dostrzegam przesadnej uciążliwości tego czytnika, bo wielu tutejszych
    userów jest wystarczająco uciążliwych. Poza tym za moją tezą przemawiają
    liczby, których poza jedną osobą nie chciało się tutaj sprawdzić.

    Ja rozumiem, że we wczesnej fazie działania czytnika było wielu, którzy
    robili tutaj oborę. Ale nie rozumiem, czemu nie chcecie przyjąć do
    wiadomości zmian, które zaszły?

    > To nie jest fair.

    No właśnie, to nie jest fair.