  • Data: 2010-12-19 20:04:36
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: lesor <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Gru, 22:59, Lovtza wrote:
    > lesor napisal

    > Cel istnienia portalu jest komercyjny, zatem z definicji wszystko si na
    > nim znajduje jest komercyjne. To ju dawno ustalili my.

    To oczywiste, ze ustaliliscie przed instalacja bramki, ze jej
    istnienie jest czysto biznesowe.
    Dlatego nie ma bramki do pl.rec.foto.cyfrowa czy pl.misc.militaria

    > Grupy dyskusyjne podpi te s do r nych serwis w internetowych. To te ju
    > ustalili my. Precle nie s wyj tkiem, a z uwagi na to, e to grupa
    > motocyklowa, jest bardziej ni naturalne e czytnik jest na portalu
    > internetowym. Nie robimy niczego, co nie funkcjonuje w innych obszarach.
    >
    > A je li chodzi o stwierdzenie opluwaniu, to mo e powiniene zobaczy kto
    > je zacz , bo zak adem e wnikn o ono z przeoczenia, a nie ze z ej woli.

    Nie, nie powinienem. Nie ma znaczenia kto zaczal ale ma znaczenie, kto
    sie napierdala z precli w kamizelkach w 2OO a mimo to podpina je sobie
    na strone.

    To nie jest fair.

    --
    pozdrawiam, lesor