-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: schizofrenia w nowych przepisach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rqsrf0$918$1@gioia.aioe.org> <5fd22a54$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<rqtb4k$1kog$1@gioia.aioe.org>
<5fd231f7$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <rqtc3r$c48$1@dont-email.me>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 10 Dec 2020 15:57:21 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rqtc3r$c48$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <5fd23750$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1607612240 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.142.196.21:60571
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1996
X-Received-Body-CRC: 3342356424
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688472
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.12.2020 o 15:42, ToMasz pisze:
> ale jemu chyba chodzi o różnicę w podejściu. czyli
> 1. aby zachować bezpieczeństwo za poprzedzającym samochodem, muszę
> utrzymać odległość 25m
> 2. aby zachować bezpieczeństwo przed przejściem dla pieszych, pieszy
> powinien popatrzeć czy samochód jest 26 czy 24 metry od przejścia. JEśli
> 26metrów - pieszy ma pierwszeństwo. jeśli mniej niż 25metrów - pieszy
> nie może wejść na pasy.
>
> o ile dobrze rozumiem, jemu nie chodzi o to co jest słuszne, tylko o to
> że widać tu rażącą różnice w podejściu do bezpieczeństwa.
Ale to dotyczy nie tylko pieszego, ale wszystkich - wiec skoro t-1 pyta
czemu dopuszcza się "wtargiwanie pieszych 15 metrów przed maską" to
zapytałem czy ma takie same zastrzeżenia co do dopuszczania
"wtargiwania" innych uczestników ruchu? No i okazało się, że nie chodzi
i ogólne bezpieczeństwo - bo chodzi konkretnie o pierwszenstwo pieszego
(co zresztą było do przewidzenia).
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.20 16:00 Shrek
- 10.12.20 18:55 J.F.
- 10.12.20 21:06 Liwiusz
- 10.12.20 21:12 Jacek Maciejewski
- 10.12.20 21:17 Shrek
- 11.12.20 01:09 ii
- 11.12.20 01:12 ii
- 11.12.20 01:14 ii
- 11.12.20 03:30 Poldek
- 11.12.20 07:06 Shrek
- 11.12.20 09:14 ąćęłńóśźż
- 11.12.20 10:07 _Master_
- 11.12.20 10:30 ToMasz
- 11.12.20 10:38 kosmos
- 11.12.20 10:48 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A