  • 11. Data: 2019-07-31 13:05:43
    Temat: Re: scalak krosujacy?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Jul 2019 00:52:03 +0200, Piotr Wyderski
    > dzięki temu, że zwalczyłem syndrom sztokholmski i porzuciłem dwie
    > architektury, które okazały się ślepymi uliczkami,

    Przypomnij jakie ..

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-08-01 11:52:49
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    OK, 2 szt. CD4053 załatwiają sprawę.
    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 13. Data: 2019-08-03 23:27:57
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Przypomnij jakie ..

    W dawniejszych czasach AVR, następnie dsPIC. Obecnie do małych rzeczy
    używam PSoC5LP, do większych Cyclone V i raczej się stamtąd przez
    dłuższy czas nie ruszę.

    Pozdrawiam, Piotr