  • Data: 2019-07-29 09:02:13
    Temat: Re: scalak krosujacy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/07/2019 22:16, Anonymous wrote:
    > Zastosowany w nim Mikroprocesor ma 3 UARTy.
    > Natomiast są 4 peryferia z UARTEm które będą mogły być do niego podłączone,
    > oczywiście tylko maksymalnie 3 na raz;

    UARTy można zazwyczaj spinać razem na zasadzie otwartego kolektora.
    Multiplexer nie jest potrzebny.

    Nie wiem co projektujesz więc to troche bez sensu takie rady, ale wydaje
    się że multipleksera da się uniknąć prawie zawsze. Od biedy może nawet
    softwareowym UARTem, albo tylko połową (samo nadawanie jak urządzenia są
    half duplex).

    Zakładm że mowa o UARTach a nie RS232 ale nawet wtedy da się je spinać
    razem po przejściu przez konwerter poziomów.