  • 31. Data: 2009-02-20 22:43:46
    Temat: Re: samsungi: radio przez głośnik?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]

    I tak bez niczego odbieraja sobie UKF?
    Bo ja na 5 odbiornikow mam 5 wymagajacych anteny - szasami w formie
    teleskopowego preta, czasami w formie dolaczanych sluchawek, czasami
    jest to dosc dlugi "kabelek" a czasami sygnal z kablowki...

    > Ferrytową na AM (fale długie, średnie). UKF na tym nie odbierzesz.

    Do tego cale to ustawianie polozenia radia/anteny zeby odbior byl
    najlepszy - wtedy wszyscy wiedzieli, ze radio potrzebuje anteny.

    A pozniej (polowa lat 90) mialem jakiegos walkmana z radiem - tez w nim
    sluchawki robily za antene...

    Pozdro

    Maseł

  • 32. Data: 2009-02-21 12:57:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maseł <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]

    Ja tego nie napisalem.

    MJ

  • 33. Data: 2009-02-22 09:03:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009 10:22:52 +0100, tomaa33 wrote:
    >Kuriozalne jest jedynie to, że po 15 latach obecności komórek na rynku polskim,
    >ktoś nie wie, że do słuchania radia w telefonie potrzebna jest antena, której
    >funkcję pełnią słuchawki na kabelku.

    15 lat temu nie bylo komorek z radiem :-)

    A i w pozniejszych latach mialy je nieliczne modele.

    J.

  • 34. Data: 2009-02-22 09:05:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 09:25:12 -0800 (PST),
    >I w tych 99,9 proc jest z `15 proc. legitymujących sie tytułem mgr.

    Z 60% mgr jest z kierunkow kompletnie nietechnicznych, a nawet taki
    mgr.inz. budownictwa, to skad mialby o tym wiedziec ?

    J.

  • 35. Data: 2009-02-22 09:07:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 11:01:13 +0100, cpt. Nemo wrote:
    >Dla mnie jest kuriozalne ze producenci telefonow przez tyle lat nie
    >podpatrzyli malenkiego chinskiego radyjka albo rownie malenkiego
    >ruskiego sprzed 30 lat, ktore ma antene w srodku :) i zajmuje ona tyle
    >miejsca co pol zapalki.

    Fotke mozemy prosic ?

    Na paru cm odbior UKF/FM jest bardzo problematyczny - tylko silniejsze
    stacje.

    J.

  • 36. Data: 2009-02-22 09:14:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 16:18:54 +0100, cpt. Nemo wrote:
    >Masz duze problemy z logika i rozumieniem slowa pisanego :(
    >Ja caly czas twierdze ze sluchawki zastepuja antene, a powinny
    >zastepowac dodatkowa antene. Bo jesli urzadzenie ma mozliwosc pracowac
    >na antenie wewnetrznej i przyzwoicie odbierac na niej ta jedna jedyna
    >stacje na ktorej mi zalezy, to po co zmuszac mnie do noszenia ze soba i
    >podpinania sluchawek ?
    >Producent kosztem mojej fatygi zaoszczedzil kilka centymetrow drucika ?

    Widac producent nie ma ochoty odpisywac milionom klientow dlaczego
    nie moga odebrac ulubionej stacji radiowej, odrzucac reklamacje ze
    radio szumi, ze nie ma stereo, szczegolnie ze klienci pewnie nie beda
    go uzywac w srodku warszawy, tylko czesto w plenerze ..

    J.

  • 37. Data: 2009-02-22 23:29:11
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ja tego nie napisalem.

    Jasne - przeciez w wiekszosci czytnikow widac, ze tam bylo podwojne
    cytowanie. A pozniej z pojedynczym - odniesienie sie do Twojego tekstu...

    Pozdro

    Maseł

  • 38. Data: 2009-02-23 19:51:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 13:09:55 +0100, dobrov wrote:

    >Twarde dyski też miały nie przekroczyć 1GB ze względu na prawa fizyki
    >a scalaki krzemowe 200nm grubości ścieżki z tych samych względów.

    Z antenami mamy doswiadczenia dwa razy dluzej, a takiego cudownego
    postepu jakos nie ma..

    J.