  • Data: 2011-07-21 07:27:50
    Temat: Re: samsung wave s8500
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę nad kupnem fona z tytułu. Jak myslicie może on już jest staraway i
    nie
    > ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw kultowość i
    > wiele pochlebnych opinii.

    Jeśli waga jego nie przeszkadza Ci i rozmiary i nie wymagasz od smartfona
    jakis udziwnień typu podglad minitoringu czy zarządzanie alarmami i inne
    bajery
    to telefon jest godny polecenia, aplikacji tez troche roznych jest
    dostepnych, ale szkoda po prostu, ze nie ma androida
    zamiast tego system BADA, ktorym moim skromnym zdaniem nigdy nie bedzie tak
    popularny.