  • 1. Data: 2010-01-26 11:52:31
    Temat: samsung b650 i filmy przez usb
    Od: KE <k...@w...pl>

    Ostatnio w PCWorld przeczytałem że samsungi nie odtwarzają poprzez usb
    filmów z dzwiekiem przestrzennym-jest cisza.
    Czyli wiekszość filmów jest bezuzyteczna - czy ktoś może potwierdzić ?
    Jezeli tak to beznadzieja ten telewizor. Internet@tv tez mało dopracowany.

  • 2. Data: 2010-01-26 18:32:20
    Temat: Re: samsung b650 i filmy przez usb
    Od: Tomasz Zawistowski <t...@g...com_spam>

    On 2010-01-26 12:52:31 +0100, KE <k...@w...pl> said:

> [...]
    > filmów z dzwiekiem przestrzennym-jest cisza.
    > Czyli wiekszość filmów jest bezuzyteczna - czy ktoś może potwi erdzić ?

    Nie działają filmy z dźwiękiem w DTS, reszta działa bez problemu,

    pozdrawiam,

    Tomek

  • 3. Data: 2010-01-26 22:42:20
    Od: "ktos_" <z...@w...pl>

    AC3 z tego co wiem smiga
    ja uzywam nas +ushare i kompa nie uzywam + SamyGO

  • 4. Data: 2010-01-27 10:30:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-26 19:32, *Tomasz Zawistowski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Nie działają filmy z dźwiękiem w DTS, reszta działa bez problemu,

    Czyli nie działa większość HD z "wypożyczalni"

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l