    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Mon, 18 Jan 2021 15:11:10 +0100
    <60043fe4$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1h19$9sh$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6004531a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1ot6$em9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004818d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru24c6$nao$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004a77d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3aca$d35$2$Cav@news.chmurka.net>
    <60053c1b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3ivv$jcc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600569b3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3qih$o5t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60058555$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <600592e8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 18-01-2021 o 14:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A do Dusznik masz 115km ? :-)

    Bo to jazda lokalna przecież, których niby nie robi, ale w drugim poście
    to ma być główny cel jego wyjazdów elektrykiem.
    Do Kalisza zresztą jest podobnie.

    Dla mnie jazda lokalna to kręcenie się koło komina, z Wrocławia to może
    do Kątów, albo Oleśnicy, a nie wyjazdy międzywojewódzkie na cały dzień
    czy weekend.

    Do jazd lokalnych, w małym natężeniu, wystarczy nawet Leaf1, czy Zoe ZE20.
    Do takich na 100-400 km w jedną stronę, jest już potrzebne auto z
    średnim zasięgiem, z większą bateria, minimum Zoe ZE40 (to najtańsza
    opcja na dziś).

    Jak często jeździsz dalej, to już powinno być coś z bateriami MINIMUM 60
    kWh, co przejedzie na raz 300-400 km.
    Ale już jako używki takiego nie kupisz, bo albo nikt nie oferuje taniej
    niż nowego, albo się rozchodzą na pniu.

    Ale wtedy nawet na wakacje nad południowe morze można się wybrać.
    Dlatego właśnie chcę zmienić Zoe na coś takiego (jest wystawione na
    sprzedaż).