eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!193.141.40.65.MISMATCH!n
    peer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.c
    om!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <1apl96m2xohve$.dlg@myjk.org>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Thu, 14 Jan 2021 20:01:41 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1apl96m2xohve$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <60009516$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.176.247
    X-Trace: 1610650902 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 95.160.176.247:42786
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2687
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690000
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.01.2021 o 18:07, Myjk pisze:

    > No popatrz, a obecnie nie można przekręcić silnika ponad 3-4k na postoju,

    No bo w elektryku się da.

    > silniki często są ograniczane programowo aby spełniać normy tudzież aby się
    > nie rozpadły. Ale oczywiście jak taką ochronę się stosuje w EV, to nagle
    > wielka afera.

    Nie nagle i nie wielka.
    Wielu ludzi zwraca tu uwagę, że obecnie samochody elektryczne są;
    - za drogie
    - niedopracowane
    - wcale nie takie ekologiczne
    - zasięgi i czas ładowania nie każdemu pasują
    I właśnie przewymiarowanie baterii, żeby to ładnie wyglądało w
    katalogach, jest na to najlepszym przykładem.
    Czym się różni Dieselgate od zwiększania o 20% pojemności akumulatorów?
    I tu, i tu ktoś kogoś oszukuje, i jeszcze każe sobie za to słono płacić.

    > Zgadzam się, misiu. Pierdolisz jak zwykle bez ładu i składu, dodatkowo
    > wycinając komentarze i niepasujące ci argumenty, zostawiając tylko te do
    > których masz szanse się jakkolwiek przyczepić. Normalnie bosakowo się czuję
    > -- ten gość to też mistrz omijania.

    Skoro:
    "Określanie wytrzymałości danego rozwiazania na podstawie długości
    gwarancji jest absurdalne."
    a prawdą objawioną jest artykuł o gościu, któremu pojemność akumulatora
    spadła o 2%(a może właśnie o 22%?) w przeciągu 4-5 lat.
    To o czym my tu mamy dyskutować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: