-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!193.141.40.65.MISMATCH!n
peer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.c
om!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <1apl96m2xohve$.dlg@myjk.org>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Thu, 14 Jan 2021 20:01:41 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1apl96m2xohve$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <60009516$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.176.247
X-Trace: 1610650902 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 95.160.176.247:42786
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2687
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690000
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.01.2021 o 18:07, Myjk pisze:
> No popatrz, a obecnie nie można przekręcić silnika ponad 3-4k na postoju,
No bo w elektryku się da.
> silniki często są ograniczane programowo aby spełniać normy tudzież aby się
> nie rozpadły. Ale oczywiście jak taką ochronę się stosuje w EV, to nagle
> wielka afera.
Nie nagle i nie wielka.
Wielu ludzi zwraca tu uwagę, że obecnie samochody elektryczne są;
- za drogie
- niedopracowane
- wcale nie takie ekologiczne
- zasięgi i czas ładowania nie każdemu pasują
I właśnie przewymiarowanie baterii, żeby to ładnie wyglądało w
katalogach, jest na to najlepszym przykładem.
Czym się różni Dieselgate od zwiększania o 20% pojemności akumulatorów?
I tu, i tu ktoś kogoś oszukuje, i jeszcze każe sobie za to słono płacić.
> Zgadzam się, misiu. Pierdolisz jak zwykle bez ładu i składu, dodatkowo
> wycinając komentarze i niepasujące ci argumenty, zostawiając tylko te do
> których masz szanse się jakkolwiek przyczepić. Normalnie bosakowo się czuję
> -- ten gość to też mistrz omijania.
Skoro:
"Określanie wytrzymałości danego rozwiazania na podstawie długości
gwarancji jest absurdalne."
a prawdą objawioną jest artykuł o gościu, któremu pojemność akumulatora
spadła o 2%(a może właśnie o 22%?) w przeciągu 4-5 lat.
To o czym my tu mamy dyskutować?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.21 20:49 m4rkiz
- 14.01.21 20:59 ii
- 14.01.21 21:01 ii
- 14.01.21 21:07 Jacek Maciejewski
- 14.01.21 21:28 m4rkiz
- 14.01.21 21:38 m4rkiz
- 14.01.21 21:47 Jacek Maciejewski
- 14.01.21 22:02 m4rkiz
- 14.01.21 22:29 Jacek Maciejewski
- 14.01.21 22:33 Myjk
- 14.01.21 22:34 Cavallino
- 14.01.21 22:38 Cavallino
- 14.01.21 22:41 Cavallino
- 14.01.21 22:46 Myjk
- 14.01.21 22:47 collie
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=