-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ptcemr$qta$1@dont-email.me> <ptck5r$u3k$1@node1.news.atman.pl>
<ih5s635q46qt$.31yfrmfuksx8.dlg@40tude.net>
<pte9cl$hc5$1@node1.news.atman.pl>
<vqncrvyncn7j$.1qr5uyptjjmql.dlg@40tude.net>
<ptf7dj$dcn$1@news.icm.edu.pl>
<5bfbc86a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
From: Marcin N <m...@o...pl>
Date: Mon, 26 Nov 2018 17:14:23 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5bfbc86a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5bfc1bde$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.146.225.92
X-Trace: 1543248863 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 188.146.225.92:57954
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2187
X-Received-Body-CRC: 303020160
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644735
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-26 o 11:18, T. pisze:
> Jak się zastosuje ultrakondensatory grafenowe to naładowanie będzie
> trwało kilka sekund. :-) Świat nie stoi w miejscu...
Terefere.
A skąd weźmiesz energię, żeby ją przelać do tych ultranowoczesnych baterii?
Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę, jakie tu moce byłyby potrzebne?
Niezwykłą zaletą paliw płynnych jest właśnie to, że są to paliwa płynne
- łatwe do transportu i przechowywania. Warto chwilę pomyśleć nad magią,
jaką są silniki spalinowe.
Potrafią płyn zamienić w ogromne ilości użytecznej energii którą bardzo
sprawnie wykorzystują do przemieszczania ogromnych przedmiotów. To są
naprawdę "czary".
Oczywiście mają wady, które z lubością lubimy wytykać, ale ogólnie - to
jest to sprzęt, który powinien budzić ogromny szacunek.
Podobnie jak wiele innych "codziennych" technologii, które ludziki
używają - na ogół nie mając bladego pojęcia, jak działają i jak
niezwykłej technologii wymagają.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)