  • Data: 2015-09-21 08:48:59
    Temat: Re: samochod sprzedam menelowi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 18 Sep 2015 12:17:00 +0200, Shrek

    > Nie zauważyłem żeby on się cieszył.

    Oczywiście, Pajak malkontent tak ma, że tylko potrafi marudzić. Tylko
    zauważam, że niebawem będzie miał kolejny powód i znowu się będzie
    "cieszył". Ale "najśmieszniejsze" jest to, że to przez takich jak on to
    prawo zaostrzają.

    > Czy nawiązują do władzy czy nie, jednak zostają w temacie
    > okołomotoryzacyjnym.

    Jasne. Jak będzie pisał o szydełkowaniu w aucie, to też będzie robótkami
    ręcznymi nawiązywać do motoryzacji.

    > i cieszyć się z braku poglądów innych niż twoje.

    Zwracam tylko uwagę, że polityka jest wszędzie i rzygać się od tego chce, a
    Pajak praktycznie na inne tematy jak pojechanie po galasie czy "władzy" nie
    pisze. Jak ci się nie podoba wyrażanie przez innych swoich poglądów (i nie,
    ja nie otwieram nowego wątku żeby Pajakowi "pojechać"), to sobie załóż
    swoje forum, bla, bla, bla...

    --
    Pozdor
    Myjk