  • Data: 2013-05-21 12:58:59
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Toś mnie pocieszył ;P

    jak masz 10k do dyspozycji to kup za 7k a reszte na naprawy odloz

    kupowalem wiele razy auta, niedawno nawet kolejne
    tym razem zabrałem mechanika ze sobą, sprawdził 5aut wybralismy 6sztukę
    a i tak już włożyłem 4k, przedział cenowy miałem 100% wyższy,

    a co byłoby gdybym sam pojechał :)

    pare lat wcześniej jechałem sam i w auto nabyte włożyłem 5k
    ale jezdzi do dziś,
    niektórych usterek nie da się zobaczyć jak padający komputer, czy uszkodzona
    pompa oleju,
    czy to że był po powodzi :), dobrze odszykowany pod tapicerke nie pomyslalem
    aby zagląda :)

    czy pęlnięty kolektor, co miało być nieszczelnym tłumikiem hehe, człowiek
    uczy się na błedach, oczywiście wszystko
    można naprawić ja tak robiłem w kazdym przypadku ale to nie są małe koszta

    a uważam ze i tak się opłaca nawet kupujac auto za 10k byle miało ocynk
    wlozyc kilka tysięcy i miec na wie lat spokoj

    jak narazie wszystkie moje nabytki sprawują się dobrze, pomimo niemałych
    wkładów finansowych po zakupie, poźniej w zasadzie
    poza eksploatacyjnymi sprawami nic nie robiłem

    pozdrawiam i powodzenia
    pozdrawiam