  • 1. Data: 2012-05-23 11:08:18
    Temat: same problemy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co się stało z kablami "taśma wielożyłowa wielokolorowa"?
    nie sposób tego kupić gdziekolwiek? może Ktoś ma namiary na jakiś sklep?
    tylko chodzi o takie "grubsze" dające się lutować, bo te cienkie to
    sięnadają tylko do wtyków zaciskanych...

  • 2. Data: 2012-05-23 11:29:13
    Temat: Re: same problemy
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    O te się rozchodzi: http://www.piekarz.pl/?page=offer&group=349 ??

  • 3. Data: 2012-05-23 13:49:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 May 2012 11:29:13 +0200,
    Robbo <n...@g...com> screamed:
    > O te się rozchodzi: http://www.piekarz.pl/?page=offer&group=349 ??

    O to. Tylko żeby to znaleźć nie wolno mieć dysbrainii.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 13:49:16 user up 13177 days, 1:44, 1 user, load average: 0.24, 0.18, 0.97 ]

    No matter where you go, there you are...

  • 4. Data: 2012-05-23 14:19:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, jakoś na allegro nikt nie miał...

  • 5. Data: 2012-05-23 14:35:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > O to. Tylko żeby to znaleźć nie wolno mieć dysbrainii.

    dla Ciebie mam trudniejsze, co się stało z kwarcami 1MHz, wszędzie
    powykupywane, któryś grupowicz zaszalał?

  • 6. Data: 2012-05-23 15:00:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a może wiecie gdzie zakupić takie gniazdka minijack:
    http://e-serwis.org/smietnik/gniazdo_minijack_do_obu
    dowy.JPG
    ?

  • 7. Data: 2012-05-23 15:17:42
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > a może wiecie gdzie zakupić takie gniazdka minijack:
    > http://e-serwis.org/smietnik/gniazdo_minijack_do_obu
    dowy.JPG
    > ?

    kolega coś chyba marnie szukał :

    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-jack-zamkniete-_25
    -mm-i-_35-mm-firmy-lumberg/ramka_748_PL_pelny.html

    Kwarce 1MHz mało popularne są. Wbrew pozorom to częstotliwość mało
    "okrągła", biorąc pod uwagę, że zazwyczaj jednak dzieli się ew. przez
    potęgi 2. Ale już 2MHz bez problemu:

    http://www.tme.eu/html/PL/kwarce-do-montazu-przewlek
    anego-w-obudowie-hc49u/ramka_214_PL_pelny.html

    Podzielić przez 2 i po problemie.

  • 8. Data: 2012-05-23 15:33:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Podzielić przez 2 i po problemie.

    ale przy 2MHz procek zeżre 2x więcej mocy, a w tym problem...

  • 9. Data: 2012-05-23 15:33:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@g...pl> wrote:

    > Podzielić przez 2 i po problemie.

    Myślę że identyfikator znajdzie problem.

    --
    Gof

  • 10. Data: 2012-05-23 15:39:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sundayman,

    dowy.JPG
    > kolega coś chyba marnie szukał :

    Ale po co miał szukać, skoro zawsze się znajdzie jakaś sierota, która
    za niego poszuka? Przeciez ten troll nie wykazuja ani miligrama
    własnej inicjatywy. Czego go w ten sposób nauczyłeś?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan