  • 21. Data: 2010-03-11 15:24:37
    Temat: Re: ruszanie z pó3automatu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p0li pisze:

    > to jest normalna, klasyczna skrzynia biegow z normalnym sprzeglem - tylko
    > calosc jest sterowana przez silowniki elektryczne i komputer - wiec jak

    Jesteś pewien? Rozwiązaniem dużo lepszym jest sprzęgło odśrodkowe -
    prostsze, tańsze, a dużo bardziej niezawodne.

  • 22. Data: 2010-03-11 15:37:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A rzeczą fatalną jest to, że ma prawo jazdy, choć nie umie jeździć.

    Po trzydziestu latach można parę rzeczy zapomnieć, ale generalnie się
    zgadzam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2010-03-11 16:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Po trzydziestu latach można parę rzeczy zapomnieć, ale generalnie się
    > zgadzam.

    To się idzie na kurs doszkalający zanim zacznie się pchać na drogi.

  • 24. Data: 2010-03-11 16:27:59
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Moja matka ma chyba od 1979 roku. Niczego się nie boi, jeździ lepiej niż
    > ja.
    > Jest takie coś jak "jazdy doszkalające", można sobie zafundować kilka
    > jeśli się miało dłuższą przerwę w prowadzeniu samochodu.

    Ale tu nie chodzi o umie/nie umie, po prostu nie chce.Jesli sytuacja ja
    zmusza potrafi pojechac i dobrze sobie radzi, po prostu nadwyreza ja to
    psychicznie. Kazdy ma chyba prawo do nie jezdzenia manualem, czy moze cos
    sie zmienilo w Polskim prawie?
    Tylko sie wymadrzacie, a zadnej konstruktywnej odpowiedzi nie ma.
    Jarek

  • 25. Data: 2010-03-11 16:37:43
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-03-11 15:24:37 niejaki Andrzej Lawa napisał:

    > Jesteś pewien? Rozwiązaniem dużo lepszym jest sprzęgło odśrodkowe -
    > prostsze, tańsze, a dużo bardziej niezawodne.

    w peżocie 1007 i podobnych konstrukcyjnie autach ze stajni psa - jestem
    pewien

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 26. Data: 2010-03-11 18:24:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Autko ma byc dla kobiety, a ta panicznie boi sie ze auto jej zjedzie ze
    > wzniesienia zanim polapie sie gdzie sa jakie pedaly i takie tam :)

    najpierw zalatw kurs na PJ. Potem jak zda egzamin bedziesz sie martwil jakie
    auto

    Icek

  • 27. Data: 2010-03-11 23:48:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 22:50:45 +0100, jarek napisał(a):

    > Autko ma byc dla kobiety, a ta panicznie boi sie ze auto jej zjedzie ze
    > wzniesienia zanim polapie sie gdzie sa jakie pedaly i takie tam :)

    To może niech tramwajem jeździ?
    Do jasnej cholery, po co kolejna łajza na drodze?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 28. Data: 2010-03-11 23:48:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:27:59 +0100, jarek napisał(a):

    > Ale tu nie chodzi o umie/nie umie, po prostu nie chce.Jesli sytuacja ja

    TO DO KURWY NĘDZY NIECH NIE JEŹDZI!!!!!

  • 29. Data: 2010-03-12 07:34:25
    Temat: Re: ruszanie z półautomatu
    Od: Robson <r...@...pl>

    Moze peugeot 206, ma hydrauliczna skrzynie DPO, toyota yaris, ale nie
    wszytkie modele, trzeba sprawdzac, kilka modeli z rodziny malych
    daihatsu maja dobre skrzynie, hyundai atos. Wiecej w tej chwili nie
    pamietam ;)

  • 30. Data: 2010-03-12 07:59:25
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    wiadomości news:fmj09go8s7ov$.dlg@oldfield.org.pl...
    > TO DO KURWY NĘDZY NIECH NIE JEŹDZI!!!!!

    Ale chce i jezdzi. Kazdy ma prawo usprawnic to co robi, ona uwaza ze
    sprawniej bedzie jej szlo z automatem i zgadzam sie z tym. Poza tym to nie
    jest dyskusja czy ma jezdzic, tylko jak dziala automatyczne sprzeglo, wiec
    moze sie nie wtracaj?

    Jarek