    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: run Forrest run
    Date: Wed, 6 May 2020 17:58:10 +0200

    On 06/05/2020 16:08, J.F. wrote:
    > Byl wazny ... zeby go zlapac.

    To nie jest ważny. Ważny to jak by to był wnuczek premiera a jeszcze
    ważniejszy jak by to był wnuczek prezesa opozycyjnej partii. Z dwóch
    różnych powodów ;)

    > Albo tylko troche lepszej AI.

    Jakiekolwiek AI, to moc obliczeniowa. Chwilowo kamery nie robią AI, wiec
    jak chciałem u mnie to okazało się że tak pod 100W komputer trzeba by
    mieć aby w ogóle coś rozpoznawać w czasie rzeczywistym z tych 3-4 kamer.
    Pewnie są do tego bardziej sprzętowe AI, ale przeciętny suweren może co
    najwyżej ZoneMindera zawalczyć który moc zjada. Sie nie opłaca, taniej
    wyszło pakować wszystko na dysk, jak leci. Ilośc alarmów, nawet z
    *jakimś* AI idzie w nocy w setki bo oświetlenie IR wabi owady. Zaczyna
    się więc dyskusja o detekcji ruchu, gabarytach poruszającego się,
    szybkosci itd itp. I lecą sobie waty i CO2... poczekam aż kamera będzie
    na tyle sprytna że wykryje event "somsiad se kupił nowego grila, kurła"
    i dostanę to jako notyfikację ...