  • 1. Data: 2014-04-27 18:34:36
    Temat: ruch wahadłowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś stałem z pół godziny w sumie na 3 odcinkach x 2 i nie zgłębiłem
    tajników tego wynalazku.

    1. skąd wjeżdzający na czerwonym świetle wiedzą że zdążą?

    2. jak k. można znieść taki wstyd jeśli się spotkają w połowie?
    i co auto pod pachę czy wycofka 200m?

    3. co ma robić wg przepisów ktoś wyjeżdzający z wioski na szosę w
    połowie powiedzmy, nie widzący sygnalizatorów? Pogonić babę z komórką
    czy śfagra z chorągiewkami?

    Wycofałem się 30m gościowi który jak się potem okazało wjechał na
    czerwonym. Jednak nie widząc sygnalizatora nie mogłem mu sklepać maski.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-04-27 19:05:05
    Temat: Re: ruch wahadłowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 18:34, PiteR wrote:
    > Dziś stałem z pół godziny w sumie na 3 odcinkach x 2 i nie zgłębiłem
    > tajników tego wynalazku.
    >
    > 1. skąd wjeżdzający na czerwonym świetle wiedzą że zdążą?

    Jak widzą, że się 15 czy 30 sekund temu zmieniło, to wiedzą.

    > 3. co ma robić wg przepisów ktoś wyjeżdzający z wioski na szosę w
    > połowie powiedzmy, nie widzący sygnalizatorów? Pogonić babę z komórką
    > czy śfagra z chorągiewkami?

    Ja bym się z peletonem pojechał.

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-04-27 19:16:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Ja bym się z peletonem pojechał.

    Nie ma peletonu.

    Droga z Czarnej Dupy do Piździewa Podgórnego.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-04-27 19:25:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 19:16, PiteR wrote:

    > Nie ma peletonu.
    >
    > Droga z Czarnej Dupy do Piździewa Podgórnego.

    No to skoro niewielka szansa spotkać kogoś za kim można pojechać, to
    równie nikła, żeby kogoś spotkać po drodze z naprzeciwka:)

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-04-27 19:35:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > No to skoro niewielka szansa spotkać kogoś za kim można pojechać, to
    > równie nikła, żeby kogoś spotkać po drodze z naprzeciwka:)

    Podjeżdza za mną nowy Avensis. Rejestracja z Polski.
    Myślę hmm gość na poziomie. Postał trochę i zium :)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-04-27 20:42:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 18:34:36 +0200, PiteR napisał(a):

    > Wycofałem się 30m gościowi który jak się potem okazało wjechał na
    > czerwonym. Jednak nie widząc sygnalizatora nie mogłem mu sklepać maski.

    Urzadzasz w takich przypadkach mordobicie, czy to tylko taka przenosnia?
    Bo jesli to pierwsze, to moze zmien awatar na znaczek BMW :>

    --
    # ._._....................
    # //\/\aciek..............

  • 7. Data: 2014-04-27 20:48:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Urzadzasz w takich przypadkach mordobicie, czy to tylko taka
    > przenosnia? Bo jesli to pierwsze, to moze zmien awatar na znaczek
    > BMW :>

    Czy uważasz, że olanie czerwonego światła to mała szkodliwość?

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-04-27 21:10:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 20:48:55 +0200, PiteR napisał(a):

    > Czy uważasz, że olanie czerwonego światła to mała szkodliwość?

    Duza, podobnie jak uzywanie przemocy inaczej niz w obronie wlasnej (lub
    kogos innego).

    --
    # ._._....................
    # //\/\aciek..............

  • 9. Data: 2014-04-27 22:00:34
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 19:35:57 +0200, PiteR napisał(a):

    > Podjeżdza za mną nowy Avensis. Rejestracja z Polski.
    > Myślę hmm gość na poziomie. Postał trochę i zium :)

    Czyli co? Polska to stan umysłu?

  • 10. Data: 2014-04-27 22:03:19
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2014-04-27 18:34, PiteR pisze:
    > Dziś stałem z pół godziny w sumie na 3 odcinkach x 2 i nie zgłębiłem
    > tajników tego wynalazku.
    >
    > 1. skąd wjeżdzający na czerwonym świetle wiedzą że zdążą?

    Od dwóch miesięcy w 58-160 jest ruch wahadłowy. Tak ustawione są
    światła, że wjeżdżam na zielonym, za mną kolejne 5-7 aut i wyjeżdżając z
    wahadła jestem je.b.a.n.y przez tych z przeciwnej strony. Kierownik
    budowy olewa sprawę. Z powyższego wynika - to nie zawsze wina kierującego.

    --
    voytek