  • 11. Data: 2012-05-15 18:05:11
    Temat: Re: [rozrywka] jeśli lubisz oglądać skomplikowane urządzenia...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 14.05.2012 10:17, Michał Lankosz wrote:

    > Gdzie są te klawize "RST"? Znalazłem tylko "I/O RESET", nie są
    > najbardziej wytartymi, a poza tym do czego one dokładnie służą?

    A do czego służą te czerwone znaczniki z jakby przecięciami na krzyż?
    Na panoramie opisane jako "valbula" - to jest praktycznie wszędzie...
    IMHO to mogą być jakieś proste wskaźniki gdzie ucieka powietrze - w
    przypadku oberwania mikrometeorytem.

    Mirek.

  • 12. Data: 2012-06-03 18:11:26
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 18:05, Mirek pisze:

    > A do czego służą te czerwone znaczniki z jakby przecięciami na krzyż?

    To są "Fire hole" wsadzasz tam końcówkę gaśnicy jak zaczyna się coś
    palić i masz nadzieje że zagasi ona ogień.
    Warto do tego dodać kilka modlitw.

    Pozdr. PK.