  • 1. Data: 2010-02-13 15:18:22
    Temat: roznica miedzy arai viper a chaser
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam do Was pytanie.

    Jako,ze moja glowa jest typowo pod araia, postanowilem nabyc kask tej marki.

    W Gdansku udalo mi sie przymierzyc tylko chasera - lezal dosyc dobrze -
    troche uciskal,ale sprzedawca powiedzial,ze sie ulozy.

    Znalazlem na ebayu dosyc fajna oferte araia ale model VIPER - czytalem
    porownania i wychodzi,ze jest to troche lepszy kask niz chaser.

    Stad moje pytanie, czy jezeli chaser lezy dobrze,czy tak samo bedzie z
    viperem?? - czy maja one takie same wnetrza?? - bardzo sie zastanawiam na
    jego kupnem,ale boje sie wtopic badz co badz troche pieniedzy...

    Czy ktos z Was zna moze odpowiedz na moje pytanie??

    pozdrawiam,

    Paweł
    3city

  • 2. Data: 2010-02-13 19:18:51
    Temat: Re: roznica miedzy arai viper a chaser
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    Witam, z tego co pamietam to Viper byl drozszy od Chasera. Osobiscie mam
    Chasera na początku był na styk czyli głowa w założonym kasku ma dobrze
    przylegać. Wnętrze trochę sie podda po miesiącu użytkowania. O samym
    Chaserze po 2 latach eksploatacji nie moge powiedzieć złego słowa. Trzeba
    sie przyzwyczaić do lekko problematycznego wyciagania szybki w Arajach i raz
    zgubilem raz otwor wentylacyjny ten z szybki ale w cudowny sposob sie
    odnalazl w pokrowcu na kask:D

    pzdr/Dzik