  • 1. Data: 2009-08-26 00:32:35
    Temat: router z WiFi + Bluetooth PAN
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Czy istnieje coś takiego? Kilkakrotnie spotkałem się z sytuacją, kiedy
    takie rozwiązanie byłoby całkiem przydatne gdyż musiałem zlecać
    udostępnianie internetu po profilu BT PAN mojemu desktopowi.

  • 2. Data: 2009-08-26 07:12:36
    Temat: Re: router z WiFi + Bluetooth PAN
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Atlantis" napisał:

    > Czy istnieje coś takiego?

    AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT. Nadajesz z Neostrady, więc
    może go już masz?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-08-26 08:21:22
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    JoteR pisze:

    > AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT. Nadajesz z Neostrady,
    > więc może go już masz?

    Nie, nie mam i chyba dobrze. :)
    Poza tym słyszałem, że któryś automatyczny update firmware'u w LB
    zablokował Bluetooth...

  • 4. Data: 2009-08-27 17:30:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:h72n99$san$1@inews.gazeta.pl...

    > AFAIR tepsiany LiveBox ma zarówno Wi-Fi jak i BT.
    > Nadajesz z Neostrady, więc może go już masz?

    A jakaś inna propozycja?

    I w ogóle jak na pececie dzielić internet przez bluetooth?
    Mam urządzonko pracujące na WinCE i ma bluetooth
    i skorzystałoby na dostępie do netu... :-)

  • 5. Data: 2009-08-30 11:08:24
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > A jakaś inna propozycja?

    > I w ogóle jak na pececie dzielić internet przez bluetooth?
    > Mam urządzonko pracujące na WinCE i ma bluetooth
    > i skorzystałoby na dostępie do netu... :-)

    Zsynchronizuj z active sync poprzez bluetooth i automatycznie uzyskasz dostęp do netu

    w urządzonku. Opisy znajdziesz w sieci.

    --
    gs

  • 6. Data: 2009-08-30 15:15:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GrzegorzSułek" <g...@s...sgh.waw.pl> wrote in message

    > Zsynchronizuj z active sync poprzez bluetooth i automatycznie
    > uzyskasz dostęp do netu w urządzonku.

    Nie mam active sync w urzondzonku - to jest Magellan Maestro
    4370 "przerobiony" przy użyciu pakietu software MioPocket.

    > Opisy znajdziesz w sieci.

    Acha... :-) Jasne.

  • 7. Data: 2009-08-30 23:09:36
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > "GrzegorzSułek" <g...@s...sgh.waw.pl> wrote in message

    > Nie mam active sync w urzondzonku - to jest Magellan Maestro
    > 4370 "przerobiony" przy użyciu pakietu software MioPocket.

    Coś ściemniasz chłopaku :)

    http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_I
    D=126773

    tutaj piszą, że jak najbardziej można połączyć to poprzez activesync

    > Acha... :-) Jasne.

    Jasne i oczywiste. :-)

    --
    gs