    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: router WiFi - po co na płytce mała antenka?
    Date: Fri, 18 Mar 2011 15:07:28 +0100

    Dnia 18-03-2011 o 14:54:39 Aha <t...@s...com> napisał(a):

    > Zacznijmy od tego ze ty nie rozumiesz co znaczy Diversity. Jak juz
    > zrozumiesz to bedziesz mial odpowiedz na swoje glupie poniekad pytanie.

    hm.. a wszyscy mądrzy ludzie ciągle powtarzają, że głupie mogą być tylko
    odpowiedzi..

    > 2 anteny stosuje sie tylko i wylacznie po to zeby switch mogl wybrac
    > silniejszy i z tej anteny korzystac.

    Na szczęście Ty wszystko wiesz i wszystko rozumiesz - i na pewno mi to
    wytłumaczysz - oczywiście o ile ci tylko twoje ego na to pozwoli. Ciekawe
    np. czy tak samo dziarsko będziesz potrafił przeprosić gdyby się dla
    przykładu okazało, że 2 anteny stosuje się również po to, żeby jedna
    odbierała a druga nadawała? Tak mi przynajmniej wynika z dokumentacji
    Tomato
    http://en.wikibooks.org/wiki/Tomato_Firmware/Menu_Re
    ference.
    Poza tym chciałem dołożyć konektor i drugą antenę po to żeby nie demolować
    mocowania tej, która już jest - więc nawet w trybie jednoantenowym cała
    sprawa nie traci sensu, ponieważ dokładając mocniejszą router - zgodnie z
    tym co piszesz - wybierze sobie sygnał właśnie z niej.

    Ciągle jednak nie wiem jak to wygląda od strony praktycznej. No jak..
    powiesz coś konkretnego zamiast strugać mądralę?

    PZDR
    Shaman