eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyroczny akumulatorRe: roczny akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
    al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 08 Dec 2012 21:14:01 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: roczny akumulator
    References: <1...@g...com>
    <k9qn8i$h46$1@node2.news.atman.pl>
    <50c0e6d9$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    <k9qp59$2nm$1@node1.news.atman.pl>
    <50c0f499$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c10ec2$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c1a648$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c22687$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c25d12$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <50c39553$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <1oub2ji6a0jyz.n8ddm4pyo7g$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1oub2ji6a0jyz.n8ddm4pyo7g$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <50c39f94$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011198139.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1354997652 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26701 31.11.198.139:54679
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475352
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-08 21:02, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 08 Dec 2012 20:30:17 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2012-12-08 16:08, rzymo pisze:
    >>> Tak pytam, bo też mam peżota 306, rok też 2000. Lusterka, szyby, szyber - prąd,
    >>> grzanie foteli - prąd, klima. Pasuje do obecnej rzeczywistości? :)
    >>
    >> Dowiesz się pewnie, że nie i to parch, ale ja bym powiedział, że w
    >> nowszych jest lepiej w tej materii, ponieważ elektronika
    >> oszczędniejsza, prądożerność niższa. Mniej biorą komputery pokładowe,
    >> systemowe, alarmy itd. Podobnie jak z wieloma odbiornikami energii
    >> - fotele, płyny, lusterka itd.
    >
    > No, akurat trudno zeby elektryczne grzanie bralo mniej ...

    Naprawdę? A jak to mierzysz? Zdaje się, że chodzi o efekt/skuteczność,
    a nie tylko oddaną moc.

    > a dawniej
    > pogrzac mogles sobie tylko jedna szybe.

    Hmmm, zauważyłeś, że to grzeje już po rozruchu? Zresztą skąd pomysł, że
    dawniej tylko jedną szybę mogłeś grzać?

    >> Ba, część ma nawet systemy, które odetną
    >> na postoju wszystko, co będzie pobierało energię, potrzebą do rozruchu.
    >
    > Dawno temu kluczyk robil to rownie dobrze.

    To akurat bardzo dawno temu, ale nie w 2000 roku. Zresztą sam sobie już
    zaprzeczasz, ponieważ kluczyk nie odłączał np. alarmu, który mógł
    spożywać całkiem sporo (i na co się często powołujesz). Nie zaprzeczysz
    chyba, że wyłączanie kluczykiem (od stacyjki) alarmu jest skrajnym
    przykładem głupoty. Chcesz brnąć w tę stronę?

    > A teraz jak wlaczysz dwie szyby, lusterka, siedzenie, pompa od common raila
    > jest elektryczna ?, podgrzewacz paliwa, wspomaganie kierownicy zacznie
    > pracowac, ABS z ESP tez, a - swiatla w dzien ... to az dziwne ze pradu
    > starcza na wolnych obrotach :-P

    No popatrz, a te samochody jeżdżą, odpalają i dają radę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: