-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.co
m!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!ne
wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 08 Dec 2012 20:30:17 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: roczny akumulator
References: <1...@g...com>
<k9qn8i$h46$1@node2.news.atman.pl>
<50c0e6d9$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
<k9qp59$2nm$1@node1.news.atman.pl>
<50c0f499$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<50c10ec2$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<50c1a648$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<50c22687$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<50c25d12$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <50c39553$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011198139.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1354995027 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1314 31.11.198.139:53595
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475349
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-12-08 16:08, rzymo pisze:
> W dniu piątek, 7 grudnia 2012 22:56:55 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
>>>> A Twój peżot to z jakich lat?
>>> 306 1,6 benzyna rok 2000
>> Czyli przełożenie na obecną rzeczywistość podobne jak aut z lat 70-tych.
>
> Tak z ciekawości - z tym przełożeniem chodzi Ci o prądożerność wyposażenia?
>
> Tak pytam, bo też mam peżota 306, rok też 2000. Lusterka, szyby, szyber - prąd,
>grzanie foteli - prąd, klima. Pasuje do obecnej rzeczywistości? :)
Dowiesz się pewnie, że nie i to parch, ale ja bym powiedział, że w
nowszych jest lepiej w tej materii, ponieważ elektronika
oszczędniejsza, prądożerność niższa. Mniej biorą komputery pokładowe,
systemowe, alarmy itd. Podobnie jak z wieloma odbiornikami energii
- fotele, płyny, lusterka itd. Ba, część ma nawet systemy, które odetną
na postoju wszystko, co będzie pobierało energię, potrzebą do rozruchu.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.12 21:02 J.F.
- 08.12.12 21:14 Artur Maśląg
- 09.12.12 12:29 szufla
- 09.12.12 20:41 Ivam
- 09.12.12 21:25 szufla
- 09.12.12 21:32 szufla
- 09.12.12 21:42 Artur Maśląg
- 09.12.12 23:02 Michal Jankowski
- 14.12.12 12:41 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy