eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyroczny akumulatorRe: roczny akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.n
    l!border-2.ams.xsnews.nl!news.mixmin.net!news2.arglkargh.de!zen.net.uk!dedekind
    .zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <k9qn8i$h46$1@node2.news.atman.pl>
    <50c0e6d9$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    <k9qp59$2nm$1@node1.news.atman.pl>
    <50c0f499$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c10ec2$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c1a648$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c22687$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c25d12$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: roczny akumulator
    Date: Sat, 8 Dec 2012 01:21:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 21
    Message-ID: <50c28802$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.146.22.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1354926083 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26682 188.146.22.87:4824
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475268
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> A Twój peżot to z jakich lat?
    >>
    >> 306 1,6 benzyna rok 2000
    >
    > Czyli przełożenie na obecną rzeczywistość podobne jak aut z lat 70-tych.

    Czy ja wiem, jeśli alternator podczas mojej podróży starym pugiem i kolegi
    nowym autem jest właściwie zwymiarowny i trzyma napięcie ładowania na
    właściwym poziomie to nie ma znaczenia ile wynoszą potrzeby własne. Stąd
    jedne auta miały alternatory 50A inne 70 a jeszcze inne 100. Zakładam, że
    podczas tej krótkiej podróży silnik ma obroty wyższe niż jałowe i alternator
    może dawać już maksymalny prąd.
    Wtedy w grę wchodziło by tylko zużycie na sam rozruch i możliwości
    wchłonięcia energii przez akumulator przez czas jazdy.
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: