-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.n
l!border-2.ams.xsnews.nl!news.mixmin.net!news2.arglkargh.de!zen.net.uk!dedekind
.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@g...com>
<k9qn8i$h46$1@node2.news.atman.pl>
<50c0e6d9$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
<k9qp59$2nm$1@node1.news.atman.pl>
<50c0f499$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<50c10ec2$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<50c1a648$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<50c22687$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<50c25d12$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: roczny akumulator
Date: Sat, 8 Dec 2012 01:21:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 21
Message-ID: <50c28802$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.146.22.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
X-Trace: 1354926083 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26682 188.146.22.87:4824
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475268
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:50c26620$1$26685$65785112@news.neostrada.pl...
>>> A Twój peżot to z jakich lat?
>>
>> 306 1,6 benzyna rok 2000
>
> Czyli przełożenie na obecną rzeczywistość podobne jak aut z lat 70-tych.
Czy ja wiem, jeśli alternator podczas mojej podróży starym pugiem i kolegi
nowym autem jest właściwie zwymiarowny i trzyma napięcie ładowania na
właściwym poziomie to nie ma znaczenia ile wynoszą potrzeby własne. Stąd
jedne auta miały alternatory 50A inne 70 a jeszcze inne 100. Zakładam, że
podczas tej krótkiej podróży silnik ma obroty wyższe niż jałowe i alternator
może dawać już maksymalny prąd.
Wtedy w grę wchodziło by tylko zużycie na sam rozruch i możliwości
wchłonięcia energii przez akumulator przez czas jazdy.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.12 07:57 Cavallino
- 08.12.12 07:58 Cavallino
- 08.12.12 08:48 Iglo
- 08.12.12 09:27 Cavallino
- 08.12.12 09:47 Ivam
- 08.12.12 14:47 Ivam
- 08.12.12 16:08 rzymo
- 08.12.12 17:17 Cavallino
- 08.12.12 19:26 nom
- 08.12.12 20:30 Artur Maśląg
- 08.12.12 21:02 J.F.
- 08.12.12 21:14 Artur Maśląg
- 09.12.12 12:29 szufla
- 09.12.12 20:41 Ivam
- 09.12.12 21:25 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz