  • Data: 2009-09-01 19:40:43
    Temat: Re: roaming
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 21:31:29 +0200, SDD napisał(a):

    > Pamietam, jak w 1999 roku wysylalem ze slowackiej sieci Globtel (obecnie
    > Orange SK), do ktorego zalogowala mi sie arta abonamentowej Ery, MS-y za
    > 24 grosze, podczas, gdy z sieci macierzystej SMS kosztowal 61 gr

    W ogóle przed Eurotaryfą trafiały się smaczki w roamingu. Kole 2002 r. w
    abonent Idei po zalogowaniu się się w czeskim Eurotelu rozmawiał z
    numerami tego operatora taniej, niż w Polsce z innym użytkownikiem Idei.
    I to z taktem 30/30, który w Polsce miał tylko Polkomtel.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl