  • Data: 2010-03-25 13:58:51
    Temat: Re: [rfid] sterownik rygla z programowaniem z PC
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neutrinus" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5107e8ca-81a9-466b-857e-62f2d92ab8b1@d27g2000yq
    f.googlegroups.com...
    Witajcie
    Potrzebuję do małej firmy (parunastu pracowników) rozwiązania które
    pozwoliłoby pracownikom samemu otwierać sobie drzwi :) (z powodu
    wysokich kosztów zarządzania tradycyjnymi kluczami postanowiłem
    zainteresować się technologią rfid).

    Potrzebuję sterownika rygla, który:
    -potrafiłby sterować przekaźnikiem (by móc go łatwo wpiąć do
    istniejącej instalacji sterowania ryglem)
    -czytałby karty ISO
    -pamiętałby ~15 kart (najlepiej w pamięci nieulotnej)
    -posiadał interfejs do komputera (rs485?) którym
    * komunikowałby komputerowi o przyłożonych kartach (do celów
    statystycznych - nie kontrola czasu pracy)
    * dałby się programować przez ten interfejs (chodzi o zarządzaniem
    listą kart uprawnionych). Do komputera monitorującego mam jakieś 25m.
    -byłby nie za drogi (max 500zł)
    -obudowę mogę sam przygotować

    Poszukując gotowych produktów okazało się, że większość produktów nie
    oferuje programowania przez PC (przynajmniej w tej cenie). Ważna dla
    mnie jest niezależność sterownika od komputera - komputer powinien być
    wymagany tylko do programowania.

    Drodzy grupowicze! Może ktoś z Was zna takie gotowe rozwiązanie i
    zechciałby się namiarem na nie podzielić? Może ktoś by chciał coś
    takiego wykonać?

    W tej cenie to byłby Roger, np. taki:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/standardowe-kontrolery-dosetpu/58
    -pr311-kontroler-dostepu.html

    Lub podobne:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/standardowe-kontrolery-dosetpu.ht
    ml

    Spełniają prawie wszystkie Twoje wymagania. O ile dobrze pamiętam, to po
    zaniku zasilania "zapominają" historię zdarzeń, ale dla samej statystyki
    wejść nie będzie to takie krytyczne.
    Uprawnienia użytkowników są jednak cały czas pamiętane!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba