  • Data: 2013-12-19 19:37:26
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/19/2013 12:16 PM, Freja wrote:

    > To nie całkiem tak. Przedtem nie było po prostu rozsądnej cenowo
    > alternatywy dla wielu zastosowań, w których sprawdza się lepiej latek,
    > tablet, e-reader, więc PC używano do wszystkiego.

    zależy o jakim okresie mówisz, bo w pewnym czasie nie było żadnej
    alternatywy, bez względu na cenę. jednak cokolwiek nie wymyślimy, to
    sprzedaż PCow spada dość drastycznie na mordę od paru lat, na korzyść
    laptopów, tabletów i smartfonów i sadzę, ze taki trend się otrzyma przez
    najbliższe parę lat, aż PC zamkną się w swojej niewielkiej niszy.

    > Natomiast nie widzę jakoś zamiennika dla high-endowych graczy, grafików,
    > czy nawet zwykłej roboty biurowej z kilkoma dokumentami na raz.

    w tej dziedzinie PCta pewnie wyprą konsole, czy inne specjalizowane
    klocki (choć to tez mniej więcej PCty). z tego co wiem, to są tez
    hi-endowe laptopy do grania. jednak, jak już wspomniałem, pasjonaci z
    pewnością pozostaną, tak jak teraz zwolennicy muscle cars.

    > Co prawda znam laskę, która po zakupie netbooka przestała w ogóle
    > włączać stacjonarnego kompa i wszystko robi właśnie na tym
    > "kalkulatorku" włącznie z edycją css do swoich stron www, ale ona dziwna
    > jest :P

    znam kilka takich osób. co najwyżej podłączają duże monitory do swoich
    11'' airbookow czy innych ultrabookow. dają rade i maja się dobrze w
    domu i w pracy.

    > Czyli dokładnie tak jak 15-20 lat temu. Wtedy PC-tów też używali tylko
    > pasjonaci :)

    hehe. no dokładnie tak będzie. a przy przechodzeniu na używanie chmury
    będzie to podobne, bo poprzedniego używania terminala, podłączonego do
    mainframea, zajmującego dwa pokoje za ścianą. <rs>