  • 11. Data: 2013-03-21 06:50:47
    Temat: Re: rewolucja w dvb-t - a tu cisza
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 23:44, a...@p...pl pisze:
    > jest podobno stream w Internecie i mozna ogladac kazdy region.

    tak jest mam to w tablecie nawet

  • 12. Data: 2013-03-21 07:00:22
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-03-20 22:15, Big Jack donosi, że:
    > Miałem TVP Info w wersji katowickiej i łódzkiej odpowiednio z MUX1 i MUX3 i to było
    > dobre, teraz mam 2x katowicką z tych samych MUX.
    Na południowym wschodzie to samo: był Kraków i Rzeszów, teraz 2 x Rzeszów
    > To jest bzdura jeszcze większa niż TVP1(2) w wersjach SD i HD, przy czym zniknięcie
    tej
    > ostatniej bzdury jest niemal pewne... Może to sprawa przejściowa.
    Dublety znikną jak wejdą nowe kanały, na które jest konkurs:
    - filmowy
    - edukacyjny
    - dla dzieci
    - społeczno-relijny

  • 13. Data: 2013-03-21 07:50:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > jest podobno stream w Internecie i mozna ogladac kazdy region.

    Nie po to mam telewizor żebym telwizję oglądał w komputerze.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2013-03-21 07:53:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *sat_diver* napisał(-a):

    > Na południowym wschodzie to samo: był Kraków i Rzeszów, teraz 2 x
    > Rzeszów

    > Dublety znikną jak wejdą nowe kanały, na które jest konkurs:

    Po co było się tak spieszyć? Jeszcze sporo czasu upłynie zanim to
    miejsce będzie potrzebne.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2013-03-21 08:42:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > jest podobno stream w Internecie i mozna ogladac kazdy region.

    To w takim razie po co DVB-T? Wpuścić od razu w neta i po kłopocie ;)

  • 16. Data: 2013-03-21 15:17:09
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-03-21 07:53, Big Jack donosi, że:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Po co było się tak spieszyć? Jeszcze sporo czasu upłynie zanim to
    > miejsce będzie potrzebne.
    Rzekomo mają wejść jeszcze w tym roku - tak twierdzą na forum Emitela

  • 17. Data: 2013-03-21 16:42:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *sat_diver* napisał(-a):

    > Rzekomo mają wejść jeszcze w tym roku - tak twierdzą na forum Emitela

    Tego roku mamy lekko licząc jeszcze 9 m-cy, a tu już zajęto miejsce
    przez zdublowanie. Paranoja. Ale to wszystko to jest pikuś. Artystyczny
    burdel powstał dzisiaj na listach kanałów, która została spuszczona z
    nieba po połaczeniu C+ i n. Czegoś takiego nie "podziwiałem" od czasu
    kiedy jest abonentem C+, a jest już tego ładnych parę lat.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2013-03-21 17:48:50
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-03-21 16:42, Big Jack donosi, że:
    > Artystyczny burdel powstał dzisiaj na listach kanałów, która została spuszczona z
    > nieba po połaczeniu C+ i n. Czegoś takiego nie "podziwiałem" od czasu
    > kiedy jest abonentem C+, a jest już tego ładnych parę lat.

    O, Boże, faktycznie - chyba się jednak z mini rozstanę po umowie, a
    zaczynałem jeszcze w XX wieku ;)