  • 1. Data: 2013-03-20 12:57:27
    Temat: rewolucja w dvb-t - a tu cisza
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-03-20 13:03:17
    Temat: Re: rewolucja w dvb-t - a tu cisza
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Czesc,
    >
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    jaka rewolucja?

    wlaczyli kolejne nadajniki?

  • 3. Data: 2013-03-20 16:40:21
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    Wyłączyli TV, panie, nie ma o czym rozmawiać! ;)

  • 4. Data: 2013-03-20 16:46:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Czesc,
    >
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t

    Jaka rewolucja?
    Rewolucja to sie zaczela pól roku temu, kazdego dnia chcesz o niej pisac?

  • 5. Data: 2013-03-20 17:33:56
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.03.2013 12:57, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    OBawiam się, że jeśli ktoś nie żyje ojcem mateuszem, i debilnymi
    teleturniejami, telewizją publiczną się wogóle nie interesuje. Mam
    telewizor, ale nie oglądam niczego co tam tvp puszcza. żeby nie było że
    jestem jak ciele, dzisiaj (chory jestem i siedzę w domu) przeciągnąłem
    kabel do starej anteny, żeby zobaczyć czy wogóle mam taką możlwość. mam.
    odbieram 21 kanałów w tym najciekawszy ( z nazwy) wydawał mi się TVP
    historia. wiesz co na nim "leciało"? Żniwa. pole, wóz i panie w strojach
    ludowych śpiewały piosenki. Jak to się ma do discovery? Może źle
    trafiłem, więc "info" (epg?) i w prawo. niestety mam tylko ten program i
    następny. co będzie o 21 - nie dowiem się. wina TVP czy Panasonica?
    To fajnie że przeszliśmy z analoga na dvbt. szkoda że jeden mux jest
    nadawany z mocą 55kW inny 2.5kW, szkoda że nie trąbiono o tym przejściu
    od 10 lat i ze nie było ustawy nakazującej informowanie....
    O czym dyskutować? Może jest o czym, ale zainteresowani tematem tu nie
    bywają....

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-03-20 18:48:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Czesc,
    >
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    az sprawdzilem ta rewolucje - jak nie lapalem tak nie lapie dalej nic a
    nic :] a nie chce mi sie wymieniac anteny poki ta rewolucja sie nie
    skonczy i moze wtedy nadajniki zaczna cos silniej nadawac ;)

  • 7. Data: 2013-03-20 21:45:08
    Od: a...@p...pl

    napisalem rewolucja, bo zmieniaja kanaly w cyfrze (dzis na jednym,
    jutro na innym) tak, ze "staruszkowie" nie nadazaja z programowaniem
    sprzetu. Mlodzi sobie poradza.

    Dziwie sie, ze np. Emitel nie promowal swoich skrzynek z pewna
    automatyka programowania kanalow. Jak jest jakas zmiana, to wysylaja w
    strumieniu odpowiednie informacje do boxow, aby np. kolejnego dnia box
    zeskanowal odpwowiedni kanal tv i zaprogramowal sie od nowa. A tak
    "widze ciemnosc"..

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2013-03-20 22:15:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    No ja bym się wybrał jakby taki marsz był organziowany. Miałem TVP Info
    w wersji katowickiej i łódzkiej odpowiednio z MUX1 i MUX3 i to było
    dobre, teraz mam 2x katowicką z tych samych MUX. To jest bzdura jeszcze
    większa niż TVP1(2) w wersjach SD i HD, przy czym zniknięcie tej
    ostatniej bzdury jest niemal pewne... Może to sprawa przejściowa. Wszak
    na początku były wersja katowicka/krakowska, do wczoraj
    katowicka/łódzka, aktualnie katowicka/katowicka. Obstawiam, że nastepnym
    pomysłem może być łódzka/krakowska :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2013-03-20 22:20:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wersji katowickiej i łódzkiej odpowiednio z MUX1 i MUX3 i to było dobre,
    > teraz mam 2x katowicką z tych samych MUX.

    Przeskanuj od nowa całość, to pewnie znajdzie się i inna wersja.

  • 10. Data: 2013-03-20 23:44:48
    Od: a...@p...pl

    jest podobno stream w Internecie i mozna ogladac kazdy region.

    --
    ThinkXtra