  • Data: 2013-03-20 17:33:56
    Temat: Re: rewolucja w dvb-t - a tu cisza
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2013 12:57, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > 19.03 znowu rewolucja w polskim dvb-t a tu cisza. Dziwne, a moze
    > wszyscy poszli z widlami do emitela i tvp?

    OBawiam się, że jeśli ktoś nie żyje ojcem mateuszem, i debilnymi
    teleturniejami, telewizją publiczną się wogóle nie interesuje. Mam
    telewizor, ale nie oglądam niczego co tam tvp puszcza. żeby nie było że
    jestem jak ciele, dzisiaj (chory jestem i siedzę w domu) przeciągnąłem
    kabel do starej anteny, żeby zobaczyć czy wogóle mam taką możlwość. mam.
    odbieram 21 kanałów w tym najciekawszy ( z nazwy) wydawał mi się TVP
    historia. wiesz co na nim "leciało"? Żniwa. pole, wóz i panie w strojach
    ludowych śpiewały piosenki. Jak to się ma do discovery? Może źle
    trafiłem, więc "info" (epg?) i w prawo. niestety mam tylko ten program i
    następny. co będzie o 21 - nie dowiem się. wina TVP czy Panasonica?
    To fajnie że przeszliśmy z analoga na dvbt. szkoda że jeden mux jest
    nadawany z mocą 55kW inny 2.5kW, szkoda że nie trąbiono o tym przejściu
    od 10 lat i ze nie było ustawy nakazującej informowanie....
    O czym dyskutować? Może jest o czym, ale zainteresowani tematem tu nie
    bywają....

    ToMasz