    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: responsywna strona WWW (newbie)
    Date: Mon, 28 Sep 2015 21:27:37 +0200
    <ynv74jbvkhxz$.9rkoq0ygpj9w$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2015-09-28 o 18:34, Borys Pogoreło pisze:

    > Bez przesady:
    > http://caniuse.com/#feat=namevalue-storage

    Nie o to mi chodziło. Miałem na myśli, że użytkownik praktycznie nie ma
    wpływu na dane tam zawarte. Jest "to coś" gdzieś, ani tego
    skonfigurować, ani wyczyścić, ani przeglądać czy jakieś "dziwne" dane
    tam nie są przechowywane. Cookies wiele osób potrafi usunąć, a o local
    storage nawet nie wie, że istnieje.

    > Tu chodzi o zapis prostej wartości tak/nie. localStorage to aż nadto do
    > tego :)

    Z wyjątkiem sytuacji gdy jakaś inna strona postanowiła w 100%
    wykorzystać tą przestrzeń. A tam chyba ze 100kB jest domyślnie w IE a w
    innych nawet nie wiem.

    > http://www.stucox.com/blog/you-cant-detect-a-touchsc
    reen/

    Czytałeś ostatni akapit? Tu też JS jeszcze kuleje :-(

    > Dlatego trzeba po prostu projektować tak, by zachować możliwość obsługi
    > paluchem - odpowiednie wielkości elementów, unikać zależności od :hover,
    > itp.

    Ale to nie o to chodzi. Jeśli chcesz załadować inne arkusze CSS dla
    urządzeń dotykowych, to musisz wiedzieć, ze masz do czynienia z takim
    urządzeniem PRZED załadowaniem się strony. A a trakcie... to musztarda
    po obiedzie. Nie zbudujesz w ten sposób responsywności.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek