  • 11. Data: 2009-04-02 21:07:00
    Temat: Re: remoncik CB 500 - kilka pytań
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Kuczu napisal(a):

    | Aha. No to widac jakis glupi jestem bo zawsze myslalem ze wklad sklada
    | sie z klosza i odblysnika, sklejonych ze soba hermetycznie. Ale widac
    | Allegro wie lepiej :)

    Nie no, to ja sprostuje - do motocykla samego klosza nigdy nie szukalem, ale
    do wielu samochodow mozna dokupic same klosze bez wiekszych problemow.
    Ja wklad lampy (zgodnie z nazwa) rozumiem jako odblysnik :P

    Troche sie nie zrozumielismy chyba ;)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 12. Data: 2009-04-02 21:09:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bialy pisze:

    > Nie no, to ja sprostuje - do motocykla samego klosza nigdy nie szukalem, ale
    > do wielu samochodow mozna dokupic same klosze bez wiekszych problemow.
    > Ja wklad lampy (zgodnie z nazwa) rozumiem jako odblysnik :P

    Widac byles w mylnym bledzie i zostanie Ci wybaczone.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-04-02 21:12:55
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Kuczu napisal(a):

    | Widac byles w mylnym bledzie i zostanie Ci wybaczone.

    Dzieki, kamien z serca :D

    Pozdrawiam ;)

  • 14. Data: 2009-04-03 06:35:33
    Od: Pan Nikt <b...@p...onet.pl>

    Czołem!

    Wielkie dzięki za dobre rady. Cebula już rozebrana na części pierwsze i
    bierzemy się do roboty. Wyślę jakieś fotki jak już będzie gotowa. Mam
    nadzieję, że będzie na co popatrzeć.

    Pozdrawiam

    Benek