-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: rekordowa Tesla
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <qm80uxlyda20$.1v5xjdwvm3atv$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 20 Aug 2018 09:45:06 +0200
Message-ID: <1xddqsii0fmrc$.dlg@myjk.org>
Lines: 31
NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
X-Trace: 1534751105 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 616 83.31.137.8:15599
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638369
[ ukryj nagłówki ]Sun, 19 Aug 2018 00:10:12 +0200, J.F.
> Kontrola stanu akumulatorów wykazała, że w tym czasie utraciły 12,6
> proc. pojemności, przez co szacowany zasięg z początkowych 250 spadł
> do 216 mil. Największy spadek pojemności zanotowano w ciągu pierwszych
> 9 miesięcy eksploatacji. Tesloop podkreśla jednak, że charakter
> prowadzonej działalności nie pozwalał na stosowanie się do zaleceń
> producenta, by do codziennej eksploatacji ładować akumulator do
> poziomu nie wyższego niż 80 proc. Ten egzemplarz miał akumulatory
> ładowane regularnie do 95 proc., często nawet 4 razy dziennie."
Niektórzy nie muszą a i tak łądują w opór (bo instrukcji nie przeczytali),
a potem się dziwią, że połowa pojemności gdzieś zniknęła i snują że
elektryczne auta to gówno.
Moje auto po 3 latach (77 tys. przelotu) w OL PHEV mam pełną pojemność
akumulatorów.
> Ciekawe ... za prad zaplacono z gory, czy ta promocja okazala sie
> kosztowna. A moze Tesla liczyla na zyski z serwisu ... hm,
> po 6 centow, to zaplacili 18k$, ciekawe na co ... opony chyba nie az
> tyle ?
Etam kosztowna, przecież on nie był jedynym który wziął prąd na ryczałt,
czyli literalnie reszta użytkowników zapłaciła za niego i Tesla nic na tym
nie straciła. Zresztą przy tej cenie samochodu i reklamie jaką ten
egzemplarz zrobił, zwróciło się to im z nawiązką. :P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.18 20:16 Marek S
- 22.08.18 08:14 Mateusz Bogusz
- 22.08.18 09:03 T.
- 22.08.18 12:03 Myjk
- 22.08.18 13:44 J.F.
- 22.08.18 14:06 Myjk
- 22.08.18 14:47 J.F.
- 22.08.18 17:28 Lisciasty
- 22.08.18 18:07 kk
- 22.08.18 19:57 Tom N
- 22.08.18 21:55 kk
- 23.08.18 01:15 Tom N
- 23.08.18 13:55 Myjk
- 23.08.18 20:33 Sebastian Biały
- 23.08.18 20:50 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=