eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrekordowa TeslaRe: rekordowa Tesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: rekordowa Tesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <qm80uxlyda20$.1v5xjdwvm3atv$.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 20 Aug 2018 09:45:06 +0200
    Message-ID: <1xddqsii0fmrc$.dlg@myjk.org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
    X-Trace: 1534751105 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 616 83.31.137.8:15599
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638369
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 19 Aug 2018 00:10:12 +0200, J.F.

    > Kontrola stanu akumulatorów wykazała, że w tym czasie utraciły 12,6
    > proc. pojemności, przez co szacowany zasięg z początkowych 250 spadł
    > do 216 mil. Największy spadek pojemności zanotowano w ciągu pierwszych
    > 9 miesięcy eksploatacji. Tesloop podkreśla jednak, że charakter
    > prowadzonej działalności nie pozwalał na stosowanie się do zaleceń
    > producenta, by do codziennej eksploatacji ładować akumulator do
    > poziomu nie wyższego niż 80 proc. Ten egzemplarz miał akumulatory
    > ładowane regularnie do 95 proc., często nawet 4 razy dziennie."

    Niektórzy nie muszą a i tak łądują w opór (bo instrukcji nie przeczytali),
    a potem się dziwią, że połowa pojemności gdzieś zniknęła i snują że
    elektryczne auta to gówno.

    Moje auto po 3 latach (77 tys. przelotu) w OL PHEV mam pełną pojemność
    akumulatorów.

    > Ciekawe ... za prad zaplacono z gory, czy ta promocja okazala sie
    > kosztowna. A moze Tesla liczyla na zyski z serwisu ... hm,
    > po 6 centow, to zaplacili 18k$, ciekawe na co ... opony chyba nie az
    > tyle ?

    Etam kosztowna, przecież on nie był jedynym który wziął prąd na ryczałt,
    czyli literalnie reszta użytkowników zapłaciła za niego i Tesla nic na tym
    nie straciła. Zresztą przy tej cenie samochodu i reklamie jaką ten
    egzemplarz zrobił, zwróciło się to im z nawiązką. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: