-
1. Data: 2009-05-08 12:21:23
Temat: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: namikk <n...@p...onet.pl>
Witam,
otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś takiego:
"Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to wynika z
numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas za
pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji nie
było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed
rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy
pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności,
prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500.
Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą
telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę. Informujemy, że
w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się szczegółowe
informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W
razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w usłudze
Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz np.porównując
wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
playa :-).
Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest skoro od
początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2009-05-08 12:28:34
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: "Bebe" <e...@g...pl>
Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> "Szanowny Panie
to przy reklamacji nie ma "Joł ziom sorka że sie zwaliło..."
--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
-
3. Data: 2009-05-08 12:50:14
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
Od: "mz" <l...@w...pl>
Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> otóş ostatnio,ktĂłraĹ czÄĹÄ mojej rozdwojonej osobowoĹci ;-)
> postanowiĹa
> sprawdziÄ,czy jest siÄ czym zachwycaÄ w ofercie play
> fresh-prepaid.NabyĹo
> siÄ ten najtaĹszy starter i juĹź na samym poczÄ tku same niemiĹe
> niespodzianki-prawie nic nie dziaĹa,zachciaĹo siÄ aktywowaÄ usĹugÄ
> "zbieraj
> minuty" po kilku prĂłbach - ZONK :-) pojawiĹ siÄ komunikat,Ĺźe
> poĹÄ czenie
> nie moĹźe byÄ zrealizowane.NastÄpnie powysyĹaĹem jakieĹ bezpĹatne
> wizytĂłwki
> numeru za ktĂłre zostaĹa pobrana opĹata :-).ZĹoĹźyĹo siÄ reklamacjÄ
> on-line,Ĺźeby sprawa zostaĹa wyjaĹniona, w odpowiedzi otrzymano coĹ
> takiego:
>
> "Szanowny Panie(skÄ d wiedzieli,Ĺźe ja Pan a nie Pani-moĹźe jakoĹ to
> wynika z
> numeru,ktĂłry mi sprzedaĹ Pan w kiosku :-)), dziÄkujemy za zgĹoszenie
> dotyczÄ ce rozliczenia ĹrodkĂłw na Pana koncie, ktĂłre wpĹynÄĹo do nas
> za
> poĹrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, Ĺźe jak
> nadmienialiĹmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji
> nie
> byĹo-ta byĹa pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Ĺwiadczenia
> UsĹug
> Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla UĹźytkownikĂłw, przed
> rozpatrzeniem przez nas zgĹoszenia UĹźytkownik powinien siÄ
> zarejestrowaÄ.
> Zapraszamy do najbliĹźszego Punktu SprzedaĹźy w celu rejestracji. Prosimy
> pamiÄtaÄ, aby zabraÄ ze sobÄ dowĂłd osobisty i numer PUK. Po tej
> czynnoĹci,
> prosimy o ponowny kontakt poprzez naszÄ stronÄ internetowÄ , piszÄ c na
> o...@p...pl bÄ dĹş dzwoniÄ c na naszÄ infoliniÄ na numer 790 500
> 500.
> Prosimy o powoĹanie siÄ na numer powyĹźszego zgĹoszenia X. Czekamy na
> kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na
> ktĂłrÄ
> telefon jest zarejestrowany, hasĹa abonenckiego oraz numeru telefonu,
> ktĂłrego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty bÄdziemy mogli
> zweryfikowaÄ zaistniaĹÄ sytuacjÄ i wyjaĹniÄ jej przyczynÄ.
> Informujemy, Ĺźe
> w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdujÄ siÄ
> szczegĂłĹowe
> informacje dotyczÄ ce stanu konta, historii poĹÄ czeĹ oraz dostÄpnych
> usĹug.
> Poprzez Play24 moĹźe Pan rĂłwnieĹź skontaktowaÄ siÄ z ObsĹugÄ Klienta,
> na
> bieĹźÄ co ĹledziÄ status swojego zgĹoszenia oraz zobaczyÄ naszÄ
> odpowiedĹş. W
> razie jakichkolwiek pytaĹ zapraszamy do kontaktu z naszÄ ObsĹugÄ
> Klienta za
> pomocÄ strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
>
> Czyli kupujÄ c prepaida,Ĺźeby cokolwiek u nich zareklamowaÄ trzeba siÄ
> sprzedaÄ :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiĹem i nigdzie go nie
> rejestrowaĹem to czemu mam u nich zarejestrowaÄ.OczywiĹcie dane w
> usĹudze
> Play24(on-line,w ktĂłrej non stop pojawia siÄ bĹÄ d-sprĂłbuj ponownie za
> chwilÄ) sÄ widoczne ale skoro skĹadam reklamacjÄ to dane te siÄ nie
> pokrywajÄ z rzeczywistoĹciÄ -to tak na zdrowy rozsÄ dek i teraz
> np.porĂłwnujÄ c
> wszelkie reklamacje skĹadane u konkurencji mam tu na myĹli oranĹźa ;-)
> procedury wspĂłĹpracy nie sÄ jakieĹ wyssane z palca jak w przypadku
> playa :-).
>
> MajÄ coĹ takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest
> skoro od
> poczÄ tku nie dziaĹa.....ten play to chyba jakiĹ pryma aprylis :-)
> wszystkim ĹźyczÄ udanej wspĂłĹpracy z tym operatorem.
>
>
> Pozdrawiam
A kto ma żle ustawioną czcionkę ? Ja czy ty ?
-
4. Data: 2009-05-08 13:15:06
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: "Bolek" <t...@t...com>
Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
> sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
> się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
> niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
> minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
> nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
> numeru za które została pobrana opłata :-).
No to faktycznie ten PF jest do d... skoro podstawowe funkcje nie działają.
Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh.
Sprawdź, może chociaż gadać się da przez telefon,
może jakoś zamortyzujesz te 5 zyli.
Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa ,,Zbieraj minuty w Play Fresh" zostaje
włączona do godziny 01:00 następnego dnia po dniu,
w ktrym Użytkownik dokonał aktywacji usługi.", więc może nie ruszyć z kopyta.
-
5. Data: 2009-05-08 13:51:50
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: namikk <n...@p...onet.pl>
Bolek wrote:
> Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh.
Kupując starter było napisane na opakowaniu "PLAY FRESH" :-) wnioskuję,że
chyba nie wcisnęli mi kota w worku ;-), także tu jest OKi :-)
> Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa ,,Zbieraj minuty w Play Fresh"
> zostaje włączona do godziny 01:00 następnego dnia po dniu,
> w ktrym Użytkownik dokonał aktywacji usługi.", więc może nie ruszyć z
> kopyta.
Tu pojawiła się ciekawa opcja, usługi nie mogłem aktywować, takie miałem
komunikaty, a po kilku dniach jak na stronie www.zobaczyłem,że miałem
minuty promocyjne naliczone, czyli pomimo, że nie wykupiłem opcji to mi ją
przyznali(może z reklamacji istota rozumna z COK wydedukowała i mi
przyznała?hym... :-) ) oczywiście opłatę stosowną pobrali - tylko tu
pojawia się pewien niuans dezorientacji co mam a czego nie mam z czego mogę
korzystać a z czego nie ? ;-)
Pozdrawiam
-
6. Data: 2009-05-08 13:56:01
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-pora
Od: namikk <n...@p...onet.pl>
Bebe wrote:
> to przy reklamacji nie ma "Jo -
7. Data: 2009-05-08 14:59:21
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
Od: Danny <d...@g...com>
Dnia Fri, 8 May 2009 14:50:14 +0200, mz napisał(a):
>
> A kto ma żle ustawioną czcionkę ? Ja czy ty ?
ty - on miał ustawione kodowanie
--
Pozdrawiam
Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"
-
8. Data: 2009-05-08 19:15:30
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: Błażej <z...@i...pl>
Dnia Fri, 08 May 2009 14:21:23 +0200, namikk napisał(a):
>
> Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
> sprzedać
Nie tylko u nich tak jest. W Simplusie jest tak samo. Aby załatwić
jakąkolwiek reklamację musi byś zarejestrowany numer.
Nie wiem jak jest u innych operatorów.
--
Pozdrawiam.
Błażej
Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
ludzi rozwiązane. JFK
http://share.ovi.com/album/mecenas.public
http://zlotemysli.w.interia.pl
-
9. Data: 2009-05-11 07:06:14
Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
Błażej pisze:
>> Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
>> sprzedać
> Nie tylko u nich tak jest. W Simplusie jest tak samo. Aby załatwić
> jakąkolwiek reklamację musi byś zarejestrowany numer.
> Nie wiem jak jest u innych operatorów.
W Orange wystarczy PUK, chociaż nie wiem, czy nie jest wymagana
wcześniejsza rejestracja na orange.pl (nie nosząca jednak znamion
rejestracji numeru). W każdym razie żaden z pre-paid w mojej rodzinie
nie był formalnie zarejestrowany, dla każdego z nich założono konto w
orange.pl z podaniem imienia i nazwiska, a do reklamacji wystarczy
podanie danych adresowych oraz PUK: prawdopodobnie imię i nazwisko jest
weryfikowane względem danych z orange.pl.
Marek