  • 1. Data: 2012-01-07 23:18:38
    Temat: reklama Toyoty
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Co jakiś czas w TiVi leci reklama toyoty w której to przy muzyce na
    francuską melodię pokazywane są usterki innych samochodów : nie
    działające wycieraczki, samootwierający się schowek etc. Czy komuś udało
    się rozpoznać jakich aut Toyota użyła w tej reklamie? Czy jednak spece z
    marketingu się postarali i użyli nie istniejących modeli aut?
    Udało się komuś tą reklamę na YT znaleźć?
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2012-01-08 03:40:16
    Temat: Re: reklama Toyoty
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marketingu się postarali i użyli nie istniejących modeli aut?
    > Udało się komuś tą reklamę na YT znaleźć?

    i czego to dowiedzie? ze auta sie psuja
    toyota sie podebrze testami awaryjnosci/statystykami

    nad tym juz pomyslaly wieksze lby od twojego

  • 3. Data: 2012-01-08 11:47:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i czego to dowiedzie? ze auta sie psuja
    > toyota sie podebrze testami awaryjnosci/statystykami\

    co zrobi Toyota?

    > nad tym juz pomyslaly wieksze lby od twojego

    nad czym?
    Czepiasz sie prostego pytania, mimo, ze nie znasz nawet jego intencji.
    Może dla zaspokojenia wlasnej ciekawości pyta o te marki i tyle..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2012-01-08 12:33:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czepiasz sie prostego pytania, mimo, ze nie znasz nawet jego intencji.
    > Może dla zaspokojenia wlasnej ciekawości pyta o te marki i tyle..

    Można prosić o linka do reklamy?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-01-08 13:25:34
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał
    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał
    > co zrobi Toyota?

    "podetrze" ?

  • 6. Data: 2012-01-08 19:23:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-01-08 12:33, Liwiusz pisze:

    > Można prosić o linka do reklamy?

    no właśnie nie mogę go na YT znaleźć. Ale leciała kilka razy na tv oraz
    udało mi się trafić przed jakimś tekstem na wyborcza.pl

  • 7. Data: 2012-01-08 19:24:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-01-08 03:40, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > i czego to dowiedzie? ze auta sie psuja
    > toyota sie podebrze testami awaryjnosci/statystykami
    >
    > nad tym juz pomyslaly wieksze lby od twojego

    sorry ale nie o to pytałem że się "podebrze".

  • 8. Data: 2012-01-08 20:23:39
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    > francuską melodię pokazywane są usterki innych samochodów : nie działające
    > wycieraczki, samootwierający się schowek etc.

    Czekaj, czekaj. Jakiś czas temu ktoś pisał że jak wjechał pełnym gazem w
    krawężnik to mu się schowek otworzył. Zapomniałem jaka marka to była ale
    jakbyś odszukał to już by był jakiś trop :)

  • 9. Data: 2012-01-08 20:52:15
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    google: toyota reklama muzyka, jest kilka stron typu "muzyka z reklam" i tam
    celuj, ja znalazlem kazda melodie ktora mi chodzila po glowie, wlasnie z
    reklam.

    God bless internet.

  • 10. Data: 2012-01-08 21:06:53
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-07 23:18, Marcin Jan pisze:
    > Witam
    > Co jakiś czas w TiVi leci reklama toyoty w której to przy muzyce na
    > francuską melodię pokazywane są usterki innych samochodów : nie

    no właśnie: dzięki tej muzyczce od razu pewno samochody przychodzą na
    myśl :) (jako te psujące się, podtrzymując stereotypy)

    W.