    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: rękawice nieprzemakalne
    Date: Mon, 30 Aug 2010 11:20:26 +0200

    On 2010-08-28 11:55:27 +0200, jesz <m...@w...pl> said:

    > witam,
    > jak w temacie - jakie polecacie na długie przeloty w deszczu na obecną
    > pogodę czyli mokro/chłodno?

    Tylko z prawdziwym Gore. Parę razy już się nabrałem na różne Hipory,
    Reissy i tym podobne wynalazki, ale to badziew, wytrzymują od pół
    godziny (czyli z 5 minut dłużej od samej skóry) do max półtorej w
    deszczu (a i to tylko jak są nowe). A jest niewiele mniej przyjemnych
    rzeczy w motocyklowaniu, niż jechać z przemoczonymi i przemarźniętymi
    dłońmi, nie wspominając o bezpieczeństwie.
    No chyba że założysz handbary, one nieźle wspomagają wodoodporność beleczego.
    Co do ocieplenie - na teraz to jak dla mnie mogą być zupełnie bez, do
    ~10 Ce może być średnio-grube, w za grubym też nie jest za fajnie, raz
    że się łapy pocą, dwa że się paluchy kiepsko zginają. Mam jakieś takie
    grubaśne, firmy nie pamiętam, bez membrany, jak jest sucho to do tak 5
    Ce dają radę, jak jest mokro to przy przy ok. 10 wymiękają.

    de Fresz