  • 11. Data: 2017-03-31 12:53:09
    Temat: Re: rejestrator z nawigacja
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z jednej strony racja. Z drugiej - wygodnie jest mieć mniej urządzeń z
    > większą funkcjonalnością, które per saldo kosztują mniej niż pojedyncze
    > urządzenia. Obawiam się, że suma kamera + nawigacja wyjdzie drożej niż
    > wykorzystanie starego smartfona, który leży w szufladzie...

    Tyle że np. moja nawigacja ma większy ekran od mojego smartfona, zaś
    obiektyw rejestratora jest bardziej szerokokątny, niż w smartfonie, co
    przy nagrywaniu drogi bardzo się przydaje.

    Piotr

  • 12. Data: 2017-03-31 13:38:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 12:53, Uncle Pete pisze:

    > Tyle że np. moja nawigacja ma większy ekran od mojego smartfona, zaś
    > obiektyw rejestratora jest bardziej szerokokątny, niż w smartfonie, co
    > przy nagrywaniu drogi bardzo się przydaje.
    >
    > Piotr

    Tu muszę przyznać rację. Choć z drugiej strony mój smartfon nagrywa w
    4K, czego chyba żadna kamera samochodowa nie potrafi. Byłby pewnie tylko
    problem z pamięcią, choć mam jej niemało... :-)
    Swego czasu robiłem test telefonem Samsung Galaxy S4 i jakość była po
    prostu rewelacyjna w stosunku do kamerki, którą miałem.
    T.

  • 13. Data: 2017-03-31 14:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Swego czasu robiłem test telefonem Samsung Galaxy S4 i jakość była po
    >prostu rewelacyjna w stosunku do kamerki, którą miałem.

    Co z tego, jesli nic nie nagra, bo obiektyw nie obejmie :-)

    Teraz kamerki tez sa lepsze, tzn wyzszej rozdzielczosci, bo jakosciowo
    to niekoniecznie.
    Nocna jakosc S4 niekoniecznie jest dobra, a ladowarke trzeba dobrze
    wybrac, bo byle jaka to na trzy funkcje nie starczy :-)

    Tym niemniej yanosik nawiguje i nagrywa, wiec mozna sprawdzic ..

    J.

  • 14. Data: 2017-03-31 18:11:40
    Od: p...@g...com

    3 minuty nagrania w UHD przy 24 fps to około 500 MB wiec bez 128 GB nie ma co
    podchodzic choć nie wiem czy s4 nie dostałby czkawki przy odtwarzaniu takiego
    materiału no i nie wiemy z czym go porównywałes ... klony gopro mają już obsługę 4k
    cena okolo 80-90 ojro wiec to tylko kwestia czasu o ile małe chińskie rączki juz tego
    nie zrobiły :-) testował em samsunga kzoom w FHD 60 fps ale szału nie było jedynie
    sterowanie głosowe i 10x zoom były ok