  • 1. Data: 2011-11-19 20:52:22
    Temat: rejestracja wyrejestrowanego samochodu
    Od: ETR <e...@e...pl>

    Bonżuar,

    Mam do Panów pytanko:?

    Moj szanowny sąsiad pierdoła kupił mercedesa 124 ponad rok temu.
    Postawił go w garażu celem robienia klasycznego auta. Ale jak to zwykle
    u niego auto stało a on nic nie wykonał. Poprzedni właściciel
    wyrejestrował auto , oczywiscie sąsiad nie zarejestrował.
    Oglądałem to cudo wczoraj i chcę go kupić. Ale powiedzcie mi moi drodzy
    jak to jest z rejestracją wyrejestrowanego auta? Kupuję, jadę na zerowy
    przegląd i zamiecione? Czy raczej to bardziej skomplikowane operacje
    mnie czekają

    Pozdrawiam
    ETR

    --
    www.polskieter.pl Forum użytkowników eteru - krótkofalarstwo , CB,
    www.zielonastacja.pl - Ekologiczna, internetowa audycja radiowa:)

  • 2. Data: 2011-11-19 21:43:47
    Temat: Re: rejestracja wyrejestrowanego samochodu
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ETR" <e...@e...pl> wrote in message news:ja91dm$6vt$1@node2.news.atman.pl...
    > Oglądałem to cudo wczoraj i chcę go kupić. Ale powiedzcie mi moi drodzy jak to
    > jest z rejestracją wyrejestrowanego auta? Kupuję, jadę na zerowy przegląd i
    > zamiecione? Czy raczej to bardziej skomplikowane operacje

    jak sie nic nie zmienilo to pojazd wyrejestrowany po 97 nie moze
    byc zarejestrowany inaczej niz zabytek...

    a jak sie zmienilo to ktos mnie poprawi

  • 3. Data: 2011-11-19 22:02:24
    Od: Michał Krawczyk <m...@g...no-spam.com>

    ETR wrote:
    > Poprzedni właściciel
    > wyrejestrował auto , oczywiscie sąsiad nie zarejestrował.

    Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale nie da się wyrejestrować auta inaczej
    niż przez złomowanie. Widaję mi się że sąsiad poprostu kupił auto którego
    nie przerejestrował. Podejrzewam że zarejestrujesz bez problemów mając dowód
    rejestracyjny, umowę sąsiada z poprzednim właścicielem i umowę między tobą i
    sąsiadem.

    Zapytaj o OC. Jeżeli jest tak jak piszę to auto powinno mieć opłacone OC.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2011-11-19 22:21:51
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 19.11.2011 22:02, Michał Krawczyk pisze:
    ał.

> [...]
    > sąsiadem.
    >
    > Zapytaj o OC. Jeżeli jest tak jak piszę to auto powinno mieć opłacone OC.

    Michał,

    może źle się wyraziłem, oczywiście auto zostało kupione jako w pełni
    sprawne zarejestrowane. Poprostu stało 1,5 roku w garażu . Oczywiscie
    wszystkie papiery są . Nie jest ubezpieczone, i nie ma przeglądu. Nie są
    oddane stare blachy ...
    Czyli w takim przypadku nie ma problemu?

    ETR

  • 5. Data: 2011-11-19 22:34:27
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-11-19 22:21, ETR pisze:
> [...]
    > oddane stare blachy ...
    > Czyli w takim przypadku nie ma problemu?

    bardzo zle sie wyraziles, poprzedni wlasciciel go nie wyrejestrowal
    tylko zglosil sprzedaz twojemu sasiadowi. kwestia nieoplaconych skladek
    za ten okres to problem twojego sasiada. ty robisz przeglad, wykupujesz
    ubezpieczenie i wszystko gra.

  • 6. Data: 2011-11-19 22:34:58
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-11-19 22:34, mister pisze:
> [...]
    > tylko zglosil sprzedaz twojemu sasiadowi. kwestia nieoplaconych skladek
    > za ten okres to problem twojego sasiada. ty robisz przeglad, wykupujesz

    i oczywiscie przerejestrowujesz auto na siebie.

  • 7. Data: 2011-11-19 22:51:18
    Od: Michał Krawczyk <m...@g...no-spam.com>

    ETR wrote:
> [...]
    > sprawne zarejestrowane. Poprostu stało 1,5 roku w garażu . Oczywiscie
    > wszystkie papiery są . Nie jest ubezpieczone, i nie ma przeglądu. Nie są

    Zacząłbym od tego żeby sąsiad zapłacił zaległe OC i zrobił przegląd.

    > Czyli w takim przypadku nie ma problemu?

    Jeżeli wszystkie papiery są to dlaczego ma być jakiś problem? Jedyny problem
    może mieć sąsiad za nieopłacenie OC.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 8. Data: 2011-11-20 08:37:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-19 22:51, Michał Krawczyk pisze:

    > Jeżeli wszystkie papiery są to dlaczego ma być jakiś problem? Jedyny problem
    > może mieć sąsiad za nieopłacenie OC.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michał

    Problem sąsiada należy dodać.
    On ten samochód kupuje, moim zdaniem w dniu kupna powinien wykupić OC i
    ma czyste sumienie :) Jedzie robi przegląd, przerejestrowuje i wszystko
    w porządku.
    Problem braku OC nie jest jego problemem tylko poprzedniego właściciela ;)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-11-20 10:11:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-20 08:37, Czarek Daniluk pisze:

    > Problem sąsiada należy dodać.
    > On ten samochód kupuje, moim zdaniem w dniu kupna powinien wykupić OC i
    > ma czyste sumienie :) Jedzie robi przegląd,

    Chyba na lawecie albo ..... ze znajomym pilotem wykrywaczem na przedzie.

  • 10. Data: 2011-11-20 13:43:23
    Od: ETR <e...@e...pl>

    Kupiłem, :-)

    diękuję wszystkim za odp.
    Auto jest w fenomenalnym stanie jak na 1987 r ma jakieś drobne
    mankamenty lakieru czy wyblakłych czarnych elementów zderzaków ale jest
    super.

    ETR