  • 21. Data: 2009-08-20 09:17:50
    Temat: Re: rejestracja upadku w komputerze
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > ***
    > Jest czujniczek który wyłącza zapłon po przekroczeniu jakiegoś
    > określonego kąta od pionu, do odczytania w trybie diagnostycznym

    albo pompe paliwowa.

  • 22. Data: 2009-08-22 19:34:22
    Od: pajhivo <k...@g...com>

    On 20 Sie, 00:15, " Bartek" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Nie akcelerometr a miernik przechylenia.

    Czyli akcelerometr

    Krzyś D.

  • 23. Data: 2009-08-22 20:11:19
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    pajhivo pisze:

    > Czyli akcelerometr

    Krzyś, kończyłeś podstawówkę za Giertycha?

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 24. Data: 2009-08-25 11:58:16
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    kocyk wrote:

    > Tylko nawet jesli komputer pamieta blad z tego czujnika, to o czym to
    > moze swiadczyc? Ze sie komus drynda na stacji wypierniczyla?
    > K.14.

    Albo tak jak u mnie w trakcie ktoregos tam grzebania (przy montazu alarmu)
    czujnik zostal odwrotnie zamontowany....
    Ladny kawalek czasu szukalismy co moglobyc przyczyna ze 5 minut temu odpalal
    a teraz nawet nie zajeczy

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 25. Data: 2009-08-29 20:22:48
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Pryzmat pisze:

    Hej

> [...]
    > alarmu) czujnik zostal odwrotnie zamontowany....
    > Ladny kawalek czasu szukalismy co moglobyc przyczyna ze 5 minut temu

    Muhahha, dokładnie, kiedyś coś grzebałem pod siedzeniem i odkręciłem ten
    czujnik. Też z lekka się zdziwiłem :)
    --
    Pozdro
    Kryhu