  • 11. Data: 2012-04-23 17:03:39
    Temat: Re: rejestracja pomocy
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "kogucicho007" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > temat można usunąć a w ryja dawno nie dostałem ;D już wszystko wiem
    > użytkownik "madcap" zasługuje na pochwałe ;D

    Ja pierdole, ale koles mnie rozsmieszyl.

    Naprawde mysli, ze to forum jest;)

    A tak teraz z innej beczki - moze by uskuteczniac wizerunek motocyklisty
    poprzez grupowe przeklinanie i konczenie swojej wypowiedzi haslem "jebac
    scigacz.pl", albo "scigacz.pl to chujostwo" - moze gugle pod dowolnym haslem
    (np. "problem z rejestracja scigacz"), by wywalalo nasze hasla? Jakby tak
    wszyscy razem? Wtedy nam tez by bylo zabawniej.

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps: jebac scigacz.pl ;)

  • 12. Data: 2012-04-23 18:12:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 22.04.2012 23:35, inż. Mamoń wrote:

    > Sporzadz umowe drowizny i podaruj ojcu 30% moto. Zglos w US - powinno byc
    > bez podatku

    no weź... proszę Cie nie rób tego więcej :)

    PS: zajebisty standard sikaczowy:

    1. nick składa się z dowolnego rzeczownika lub przymiotnika z dodaną
    liczbą mającą w mniemaniu oznaczać iloraz inteligencji. Niestety jest to
    najczęściej iloczyn inteligencji pytającego razy dowolna, odpowiednio
    duża liczba
    2. treść pochodzi z uszkodzonego generatora losowego słow , niektóre
    nawet pochodzą ze słownika języka polskiego. Niestety generator nie
    obsługuje słownika ortograficznego czy tez gramatyki.
    3. w ostatnim zdaniu obowiązkowa jest prośba o szybką odpowiedź, podanie
    numeru gg jest opcjonalne.

    nie wiem jak Wy, ale ja myślę, że:
    1. jest jakaś specjalna szkoła sikaczowa dla nowo zapisanych
    2. maile te generuje jakiś bot.

    niemożliwe, żeby tylu idiotów korzystało z tego samego portalu na raz.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 13. Data: 2012-04-23 18:13:46
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.04.2012 17:03, Ivam wrote:
    > Użytkownik "kogucicho007" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Ja pierdole, ale koles mnie rozsmieszyl.
    >
    > Naprawde mysli, ze to forum jest;)

    mylisz się. Kluczem w pomyłce jest słowo "myśli"

    luk at maj stopka ;)

  • 14. Data: 2012-04-23 18:34:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 18:12, Arni pisze:

    > niemożliwe, żeby tylu idiotów korzystało z tego samego portalu na raz.

    Skończ te studia bo zaczynasz coś łapać-naraz w tym przypadku piszemy
    razem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-04-23 18:38:38
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.04.2012 18:34, Monster wrote:

    > Skończ te studia bo zaczynasz coś łapać-naraz w tym przypadku piszemy
    > razem:-)

    analfabetyzm wtórny :)

  • 16. Data: 2012-04-23 19:12:31
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    AZ wrote:

    > Masz moderatora, że możesz zamykać tematy?

    Moderator niech nie zamyka, tylko przyklei w dziale "Humor".
    A na przyszłość przed założeniem tematu proszę używać szukajki na górze
    strony, bo polecą warny :]

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 17. Data: 2012-04-23 20:00:21
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > luk at maj stopka ;)

    Hahahhahah! Dobre. To ja tez podobnie zaczne i do tego bez przeklinania, bo
    przedszkolaki sie naucza i beda wszedzie powtarzac;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Niepelnosprawnych Umyslowo

  • 18. Data: 2012-04-23 23:32:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 06:38 PM, Arni wrote:

    > analfabetyzm wtórny :)

    Przestań czytać posty z sikacza ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-04-24 07:36:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.04.2012 23:32, AZ wrote:

    > Przestań czytać posty z sikacza ;-)

    żeby to tylko sikacz tak działał... przecież całe to pokolenie
    bezstresowo-forumowe takie jest. I oni maja zarabiać na naszą emeryturę?

  • 20. Data: 2012-04-24 16:18:23
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >co się udzielacie TEMAT ZOSTAJE ZAMKNIĘTY PROBLEM ROZWIĄZANY

    Zaraportuj posty do moderatora i wyjebia nas wszystkich.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10